امام جمعه مهربان:

مساله برجام بدعهدی امریکا/ ترویج وهابیت مقابله با اسلام است

امام جمعه مهربان در خطبه های نمازجمعه این شهر به خیانت های آمریکا و جنای تهایش اشاره و بیان کرد: بزرگترین خیانت امریکا بدعهدی در مساله برجام است و این مساله حتی به افرادی که دل خوشی به امریکا داشتند، نشان داد.
کد خبر: ۸۸۷۹۸۶۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن مرسلی افزود: ملت ایران منتظر یک عکس العمل خوب از دولتمردان است و موقع آتش زدن برجام است که رهبر انقلاب در زمان پاسخ آمریکا که فرمودند که اگر شما برجام را پاره کنید ما آن را آتش می زنیم .

وی در ادامه با اشاره به حوادث هفتم تیر؛ شهادت شهید دکتربهشتی و72 تن از یاران ئانقلاب در سال 1360 و هشتم تیر؛ بمباران شیمیایی در سردشت در سال 1369 و همچنین حمله ناجوانمردانه ناوگان امریکایی جنایتکار به هواپیمایی مسافربری ایرانف شهادت 298 نفر از سرنشین آن در سال 1367را گرامی داشت.

حجت الاسلام مرسلی به 12 تیر(هشتم شوال) که مصادف با تخریب حرم و بارگاه ملکوتی ائمه اطهار بقیع توسط فرقه ضلاله و گمراه وهابیت 1344 ه.ق است، اشاره کرد و گفت: اسلام زدایی و خاموش کردن فریاد ملت هاست نیرنگ اجانب برای نابودی اسلام توسط وهابیت است .

خطیب نمازجمعه مهربان در ادامه افزود: اسلام و مذهب جعفری سدی در مقابل اجانب و عمال دست نشانده آن هاست که با وجود چنین سدی آن ها نمی توانند به راحتی در کشورهای اسلامی نفوذ کنند و دشمنان قرن هاست که با نگهبانی مختلف برای شکستن این سد نقشه می کشند گاهی از طریق مسلط کردن عمال خبیث وگاهی با ایجاد فرقه ها و مذاهب باطله مثل ترویج وهابیت و بهاییت و بائیت و گاهی از طریق احزاب انحرافی.

حجت الاسلام مرسلی ادامه داد: وهابیت امروز روح اسلام خشونت، اسلام امریکایی و دریک کلمه روح اسلام هراسی در دنیاست و کلید دار کنونی کعبه جزو تامین کننده منافع آمریکا و اسرائیل است که کاری می کند که دشمنان از دستشان بر نمی آید و 500 میلیارد دلار قرارداد تسلیحاتی نظامی و راه اندازی کارخانه های اسلحه سازی آن ها تامین منافع آن هاست که این تسلیحات و بمب ها بر سر مسلمانان و کشورهای مظلوم منطقه می ریزد.

وی در بخش دیگر خطبه های نمازجمعه از مسئولان شهر مهربان خواست با آغاز فصل تابستان و فصل مسافرت هماهنگی لازم برای معرفی و شناساندن ظرفیت های شهر مهرباناهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام مرسلی اظهار داشت: لازم است مسئولان آمادگی لازم و تامین رفاه و معشیت مسافران عزیز را فراهم کنندچراکه بهترین فرصت برای شناساندن منطقه مهربان با توجه به اینکه این شهر، شهر هنرمندان فرش و قالی است.

وی اضافه کرد: برای جاذبه های گردشگری متاسفانه تابلوی راهنمای مناسب برای شناساندن منطقه مهربان وجود ندارد و از اداره راه شهر سازی می خواهیم برای استفاده منطقه مهربان از صنعت کردشگری تابلوهای راهنما کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار