نماینده ولی فقیه در لرستان، موشک های سپاه را اعتبار کشور دانست و افزود: باید با پرهیز از تفرقه و حاشیه و حفظ وحدت در راستای عزتمندی ایران اسلامی تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۸۷۹۸۶۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
بهگزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، آیت الله سید احمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته خرمآباد اظهار داشت : حمله موشکی سپاه به داعش، موجب وحشت دشمنان این مرز و بوم شد ،اقدام ارزشمند سپاه در مقابله با تروریسم لرزه بر اندام آل سعود و دنیای استکبار انداخته است.

وی، با بیان اینکه حمله موشکی سپاه موجب وحشت دشمنان شد، افزود: طرح تحریم جدید سنای آمریکا علیه ایران به خاطر برنامه موشکی سپاه پاسداران بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران فرزندان دلیر ملت و پاسدار انقلاب، ملت و امنیت هستند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به خدمات گسترده سپاه جمهوری اسلامی در عرصه سازندگی، بیان کرد: این نیروی مردمی با تکیه بر خودباوری و اعتماد به نفس در عرصه اقتصادی و سازندگی خدمات بی منت فراوانی را به نتیجه رسانده است.

وی با تاکید به اینکه تضعیف سپاه پاسداران، تضعیف جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید در برابر شعارهایی چون حقوق بشر و برنامه موشکی دشمنان هوشیار باشیم و بدانیم دشمنان به دنبال تضعیف نظامی ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران قدمی از برنامه موشکی عقب نشینی نخواهد کرد، بیان کرد: در برابر توطئه های دشمنان باید با هوشیاری و حفظ وحدت و انسجام به دنبال اقتدار، عزتمندی و پیشرفت کشور باشیم.

آیت الله میرعمادی، با اشاره به قرار گرفتن سپاه در لیست سیاه دشمنان،گفت : دشمنان بدانند، سپاه در دل و جان مردم جای دارد و و ملت ایران قاطعانه از فرزندان خود در نیروهای نظامی و انتظامی حمایت می کنند.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان به خدمت به مردم، عنوان کرد: در شرایطی که جوانان ما بیکار هستند، باید با وحدت، انسجام و برنامه ریزی درست به دنبال کار برای مردم باشیم وبه صورت جدی از حاشیه پرهیز کنیم.

آیت الله میرعمادی، در ادامه با اشاره به سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع توسط وهابیت در سال ۱۳۴۴ هجری قمری، افزود: وهابیت گروهی جعلی و متحجر است که توسط استعمار و استکبار در دل اهل سنت به وجود آمد.

وی با اشاره به طرح استکبار برای ترویج اسلام آمریکایی، افزود: ایجاد دو فرقه دروغین وهابیت و بهائیت در بین مسلمانان شیعه و سنی، دسیسه استکبار برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و دامن زدن به اختلاف است.

نماینده ولی فقیه در لرستان، بیان کرد: ماموریت وهابیت مبارزه با اسلام ناب و ترویج اسلام آمریکایی است و امروز در منطقه پرورش دهنده تروریست ها است..

انتهای خبر /z

ارسال نظرات