مسئول قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر ناحیه مرکزی یزد:

عامر بودن،داشتن دغدغه انجام کار و خوش بیانی از صفات عامر به معروف و نهی از منکر

ملانوری در جلسه آموزشی سر شبکه و اعضای شبکه امربه معروف و نهی از منکر حوزه مقاومت بسیج مهدیه ،عامر بودن،داشتن دغدغه انجام کار ،صبوری،خوش اخلاقی و خوش بیانی را از جمله صفات عامر به معروف و نهی از منکر برشمرد.
کد خبر: ۸۸۷۹۸۷۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جلسه آموزشی سر شبکه و اعضای شبکه امربه معروف و نهی از منکر حوزه مقاومت بسیج مهدیه با حضور"ملانوری" مسئول قرارگاه امربه معروف ونهی ازمنکر ناحیه مرکزی یزد،اعضای شبکه های امربه معروف و اعضای شورای حوزه برگزار شد.

"ملانوری" در این دوره آموزشی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره اهمیت موضوع امربه معروف و نهی از منکر در تفسیر سوره"والعصر" با اشاره به ترجمه آیاتی از آن اذعان داشت: انسانها همیشه در زیان و ضرر هستند مگر انسانهایی که عمل صالح انجام می دهند و مردم را به امر به معروف و نهی از منکر دعوت می کنند.

وی در ادامه به بیان و توصیف صفات عامران معروف پرداخت و عامر بودن،داشتن دغدغه انجام کار ،صبوری،خوش اخلاقی و خوش بیانی را از جمله صفات عامر به معروف برشمرد.

مسئول قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر ناحیه مرکزی یزد با اشاره بهتقدیم چهل شهید امربه معروف و نهی از منکر ،به تشکیل 6 گروه متشکل از 5 نفر از اعضاء امربه معروف و نهی از منکر در حوزه های مقاومت و استخراج یک نفر ضابط جهت ارتباط و تعامل با قوه قضائیه از بین افراد سرشبکه نمونه تاکید نمود و تذکر لسانی به افراد و معرفی افرادی که تذکر لسانی بر آنها موثر نباشد به شورای امر به معروف را از وظایف آن برشمرد.

"ملانوری" با اشاره به این سخن از امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه :"وظیفه شما این است که به جنگ بروید یا پیروز می شویم یا نه" در توضیح فراگیر شدن و کاربردی نمودن این واجب فراموش شده افزود :با عنایت به وجود کثیری از پایگاههای مقاومت در استان یزد اگر در هر ماه از سال نیز یک نفر به انجام این فریضه مهم همت گمارد مقدار و نتیجه آن در طول سال چشمگیر و مزید تشکر خواهد بود.

وی در آخر بر تعامل سرگروههای حلقه های صالحین حوزه های مقاومت براداران و خواهراندر انجام این واجب فراموش شده توصیه و تاکید نمود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار