مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق از برگزاری یادواره «شهدای ترور» و گرامیداشت شهدای واقعه هفت تیر در این شهرستان همزمان با هفته قوه قضائیه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۹۸۸۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، سید علی رضا سلیمانی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن، تهدیدات فراوانی را بر علیه کشور رقم زد که یکی از این حوادث شهادت شهید دکتر بهشتی و یاران باوفای ایشان بود.

وی هدف استکبار جهانی از به وجود آوردن این ترورها را از میان برداشتن سران نظام و در نهایت ساقط کردن نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: در همین راستا دشمن در ابتدای انقلاب اقدام به ترور بسیاری از شخصیت ها، ‌ اندیشمندان، شهدای محراب و مسئولان ارشد نظام از جمله مقام معظم رهبری و…. زدند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: علی رغم همه فشارها و تهدیدات، انقلاب اسلامی توانست به راه خود ادامه دهد و با وجود هشت سال دفاع نابرابر، ذره ای از خاک کشور را از دست ندادیم و به دستاوردهای بزرگی در ابعاد مختلف به دست آوردیم.

وی با تاکید بر اینکه ما وظیفه داریم همواره اندیشه های این شهدای بزرگوار را به نسل های آینده معرفی کنیم، گفت: شهید دکتر بهشتی در کنار دیگر بزرگان انقلاب، از وزنه های تاثیرگذار انقلاب بودند که در تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نقش غیرقابل انکاری ایفا کردند.

به گفته این مسئول به همین منظور و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تلخ هفت تیر یادواره «شهدای ترور» و گرامیداشت یاد و خاطره شهید ترور شهید محراب آیت الله صدوقی ، مراسمی تحت عنوان یادواره شهدای ترورروز شنبه دهم تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در بیت الرضا بافق برگزار می شود.

سلیمانی سخنران مراسم را آیت اسلیمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان عنوان کرد.

ارسال نظرات