گرامیداشت سی ششمین سالگرد شهدای هفت تیر در لیکک

به مناسبت سی و ششمین سالگرد شهادت شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در مسجد صاحب الزمان (عج) لیکک برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۹۸۹۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
فروغی امام جمعه شهرلیکک با گرامی گرامیداشت سی ششمین سالگرد شهدای هفت تیر در لیککداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: آیت‌الله بهشتی کسی نبود که با جوسازی معاندان و کج‌فهمی جاهلان، میدان مبارزه را خالی کند و عافیت‌طلبی پیشه سازد.
  وی افزود: مدیریت اعتصابات و تظاهرات خیابانی، هماهنگی نیروهای انقلاب در قالب تشکل‌هایی چون جامعه‌ی روحانیت و حزب جمهوری اسلامی، مدیریت جلسات خبرگان قانون اساسی، مدیریت قوه‌ی قضائیه و نیز تألیف چندین اثر علمی در حوزه‌ی مباحث دینی را بخشی از فعالیت‌های شهیدبهشتی است.
امام جمعه شهرلیکک افزود: راز و رمز تحقق اندیشه‌های شهید بهشتی و به تبع آن، برتری فکری و عملی نسبت به دیگران، شخصیت و اخلاق ایشان بوده زیرا بینش، تقوا، مدیریت و نظم از ویژگی‌هایی هستند که با دارا بودن آن می‌توان شخصیتی منحصر به فرد و اثرگذار ساخت.
وی گفت : نقش شهید دکتر بهشتی در تاریخ انقلاب اسلامی فراموش‌ناشدنی است و او با تحمل سختی های فراوان در مقابل کج اندیشی های دشمنان ایستادگی کرد.

وی گفت : نقش شهید دکتر بهشتی در تاریخ انقلاب اسلامی فراموش‌ناشدنی است و او با تحمل سختی های فراوان در مقابل کج اندیشی های دشمنان ایستادگی کرد.
افروغی گفت: این گروهک ترورسیتی در دهه 60 دست به مبارزه مسلحانه عیله نظام زد و شخصیت های بزرگی از ما را به شهادت رساندند.
امام جمعه شهرلیکک خاطرنشان کرد: یکی دیگر از کارهایی این گروهک تروریستی این بود که تفکر مردم را علیه شخصیت های برجسته نظام، بدبین کنند که در این بین شهید بهشتی را بیش از بقیه شخصیت ها ترور شخصیتی کردند.
افروغی با تاکید بر لزوم شناخت جریان نفاق در جامعه، گفت: ریشه کردن کردن کفر راحت تر از ریشه کنی جریان نفاق است، بنابراین باید همیشه جریان نفاق را بشناسیم و به موقع با آن مقابله کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار