حجت الاسلام محمدی گفت: امنيت و اقتدار ملى ما در گروى استحكام نيروهاى مسلح و به‌‌ويژه سپاه پاسداران است كه سنگرهاى خود را فراتر از مرزهاى ايران در نقطه صفر مرزى دشمن بنا نهاده و آنان را زمين‌‌گير كرده‌‌اند.
کد خبر: ۸۸۷۹۹۲۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه چهارباغ درخطبه های این هفته بااشاره به فرارسیدن 8شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع وجنایت وهابیت گفت: پس از تسلّط سعودیها بر حجاز، با توجه به پیوند فکری و مذهبی آنان با محمدبن عبدالوهاب، در هر شهر و منطقهای که وارد میشدند، آثار و ابنیه ساخته شده بر روی قبور بزرگان صدر اسلام را خراب و ویران میکردند.
 
سپاه، مظهر عينى «استقلال» كشور است 

وی ادامه داد: وهابی ها ، بار نخست در سال 1221هـ.ق. بخشی از بناهای قبرستان بقیع را ویران نموده و سپس با تکمیل سلطه خود بر حجاز در شوال سال 1344هـ.ق. کلیه این بناها و گنبدها و آثار را ویران و اموال و اشیای گرانقیمت موجود در این اماکن را به تاراج بردند و نه تنها در مدینه، بلکه در هرجا گنبد و بارگاه و زیارتگاهی بود، به ویرانی آن اقدام کردند.

خطیب جمعه چهارباغ دربخش دیگر خطبه ها بااشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب  در ديدار مسؤولان نظام و سفراى كشورهاى اسلامى در روز عيد فطر گفت: محور اصلى بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامى در ديدار مسؤولان نظام و سفراى كشورهاى اسلامى در روز عيد فطر مسأله قدس و تلاش‌‌هاى دشمنان اسلام براى ايجاد درگيرى در جهان اسلام و دور كردن مسلمين از وحدت بود.

وی خاطر نشان کرد:  ازاين‌‌رو رهبر معظم انقلاب اسلامى اصلى‌‌ترين مسأله فعلى جهان اسلام را مسأله قدس و مهم‌‌ترين مشكل كنونى جهان اسلام را مسأله اختلاف و درگيرى ميان مسلمين معرفى كردند كه اين دو مسأله به هم مربوط هستند.

حجت الاسلام محمدی درادامه بااشاره به هجمه های استکبارجهانی برعلیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز سپاه، مظهر عينى «استقلال» كشور است چراكه سلاح‌‌ها و تجهيزات مورد نياز خود را در نيروى زمينى، هوايى و دريايى، خود توليد مى‌‌كند و ابداً نگاهى به بيگانگان ندارد.بنابراين، تعجبى ندارد كه سنگر استقلال‌‌طلبى و نماد عدم اعتماد به دشمنان، هدف نقشه‌‌ها و توطئه‌‌ها قرار گيرد.
 
وی تصریح کرد: امنيت و اقتدار ملى ما در گروى استحكام نيروهاى مسلح و به‌‌ويژه سپاه پاسداران است كه سنگرهاى خود را فراتر از مرزهاى ايران در نقطه صفر مرزى دشمن بنا نهاده و آنان را زمين‌‌گير كرده‌‌اند.

امام جمعه چهارباغ درادامه بااشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: هفته دوم تيرماه (۶ تا ۱۲تير) در تاريخ جمهورى اسلامى ايران، هفته‌‌اى پرحادثه است، كه عمدتا استكبار جهانى به رهبرى آمريكا نقش اصلى را در آن‌‌ها ايفا كرده است. به اين منظور، اين هفته، هفته افشاى حقوق بشر آمريكايى نامگذارى شده است.

وی تصریح کرد: دربازه زمانى ۶تا۱۲ تيرماه به‌‌ويژه در دهه ۱۳۶۰ به حوادث و رويدادهايى بر مى‌‌خوريم كه به‌‌دليل جناياتى كه چه به‌‌صورت مستقيم و چه با حمايت استكبارجهانى عليه مردم ايران صورت‌‌گرفته است. ترورحضرت امام خامنه ای فاجعه هفتم تير، بمباران شيميايى سردشت، حمله به هواپيماى مسافربرى ايران و چندين مورد ديگر ازجمله جناياتى است كه هركدام ازآن‌‌ها به تنهايى آسودگى راازوجدان بشريت مى‌‌ربايد.
ارسال نظرات