خبرهای داغ:
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شاخصه اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایمان به خدا، تعهد به اسلام، پایبندی به ولایت فقیه و روشن بودن جایگاه شهادت است.
کد خبر: ۸۸۷۹۹۳۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
شاخصه اصلی سپاه پایبندی به ولایت فقیه است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی با اشاره به نقش تاثیرگذار سپاه در نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: برکات سپاه پاسداران انقلابی اسلامی منحصر به داخل کشور نیست و امروز تربیت و آموزش نیروهای انقلابی و حزب الله یکی از کارکردهای این نهاد ارزشمند است.

وی با اشاره به آیه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ»، افزود: تشکیل سپاه از تصمیم‌ها و تدبیرهای حضرت امام خمینی(ره) بود و اگر این تدبیر نبود و سپاه تشکیل نشده بود، قطعا آسیب‌های زیادی به انقلاب وارد می‌شد و شاید بقاء انقلاب به خطر می‌افتاد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: هر نهاد و عاملی که اثر گذارتر و نقش آفرین‌تر باشد دشمن نسبت به آن حساس‌تر است و مقام معظم رهبری بالاترین و اثرگذارترین جایگاه را دارد و نقش ولایت فقیه و رهبری در واقع حیات، جان و روح نظام است، بنابر این معاندین و دشمنان خیلی به این جایگاه حمله می‌کنند و چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم یک جریان ولایت مدار است و تاکنون هم بیشترین نقش را در حفظ ولایت و نظام ایفا کرده است، ضد انقلاب و دشمنان به آن هجمه و حمله وارد می‌کنند و هر روز به نحوی در تضعیف سپاه می‌کوشند.

حسینی بیان کرد: شاخصه اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که این نهاد را از دیگر سازمان‌ها و نهادها متمایز می‌کند و موجب می‌شود تا این نهان نمونه بی‌نظیری در دنیا محسوب گردد، ایمان به خدا، تعهد به اسلام، پایبندی به ولایت فقیه و روشن بودن جایگاه شهادت است، یعنی دنیا را راحت برای آخرت معامله می‌کنند.

وی افزود: ضد انقلاب و معاندین اسلام و نظام همیشه در راستای براندازی و ساقط کردن انقلاب قدم برداشته‌اند، اما سپاه و بسیج مقابل آن‌ها محکم ایستاده‌اند و موجب شده که دشمنان به این مجموعه بسیار هجمه و حمله وارد کنند، چرا که سپاه همیشه سر بزنگاه‌ها وارد عمل شده و از انقلاب حراست می‌کند.

حسینی تصریح کرد: سپاه پاسداران از جمله نهادهای مقدس و تاثیرگذار نظام است که در طول انقلاب، همواره پشتیبان دستاوردهای انقلاب بوده و نام پاسداران شهید در دوران پس از پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از امنیت و دفاع از حرم‌های اهل بیت(ع) می‌درخشد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به اقتدار و عظمت و شکوه سپاه بیفزاید و به کوری چشم دشمنان نظام روز به روز این نهاد با ارزش قوی‌تر و نقش آفرین‌تر در ابعاد مختلف حاضر و شاهد درخشش آن باشیم.

ارسال نظرات