قلب ایرانیان از شعف انتقام مقتدرانه سپاه از تروریست‌ها در سینه نمی‌گنجد و آسوده خیالند از آنکه قلب دشمنان بدخواه در صورت تعرض، در تیر رس موشک‌های نقطه‌زن سپاه است.
کد خبر: ۸۸۸۰۰۱۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، مقام معظم رهبری در دیدار خانواده های شهدای مدافع حرم و شهدای مرزبان کشور طی سخنانی از انتقام نظام جمهوری اسلامی از گروه تکفیری و تروریستی داعش سخن گفتند و  فرمودند به آنها سیلی خواهیم زد.

هنوز ساعاتی از صحبت ایشان مبنی بر تنبیه داعشیان نگذشته بود که سپاه سیلی محکمی بر پیکره متلاشی داعش نواخت.

داعشی که چیزی از هیمنه پوسیده آن باقی نمانده و در حال احتضار است در مناطق تحت کنترل خود به شکل خوارکننده و فزاینده‌ای اسیر شبیخون نیروهای ارتش سوریه، عراق و همچنین مقاومت مردمی شده است و می‌رود تا چیزی از وجود خبیث جنود شیطان بر زمین باقی نماند و زمین از لوث وجود آنان پاک شود.

سپاه سیلی محکمی بر پیکره متلاشی داعش نواخت و از این طریق به دشمنان قسم خورده ایران نشان داد اولاً کوچکترین تعرض به ملت و مرزهای ایران با پاسخ‌های بسیار کوبنده مواجه خواهند شد و از طرفی تحریم و غیرتحریم بر عزم دلاور مردان ایرانی در دفاع از مملکتشان کوچکترین خدشه‌ای وارد نمی‌کند.

برای سرمداران حکومت آمریکا با وجود هزاران مرکز مطالعاتی و پژوهشکده ایران‌شناسی اظهر من‌الشمس است که ایران اسلامی بر اساس اصول دینی، شرعی، موازین جمهوری اسلامی و سیاست‌های تعریف شده از سوی حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری هرگز از سلاح اتمی استفاده نمی‌کند، همانطور که در مادر تحریم‌ها نشان دادند هدف اصلی آنان نشانه‌گیری قدرت موشکی ما است همان قدرتی که دشمن را از 700 کلیلومتر آن طرف‌تر نشانه می‌گیرد لذا برجام و تحریم‌های هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست تا دستان ایرانی را از قدرت موشکی خالی کند.

مؤمن کَیّس و زیرک است، آنگاه که با یک عمل چند هدف را در سر بپروراند، حمله موشکی سپاه پاسداران به‌عنوان نخستین ضرب شست با 6 فروند موشک بالستیک میان‌برد، نقطه‌زن، سحرگاه یکشنبه به مقر فرماندهی و مرکز پشتیبانی دپوی تجهیزات انتحاری و لجستیکی داعش در استان دیرالزور در شرق سوریه با هماهنگی دولت سوریه و عراق صورت گرفت و خوشبختانه موشک‌ها دقیقاً به مرکز فرماندهی و استقرار داعشی‌ها اصابت کرد و تعداد بی‌شماری از داعشی‌ها را به درک فرستاد. 

داعشیان و حامیان آنان آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود بدانند در صورتی که دست از پا خطا کنند سیلی بدتر از این خواهند خورد زیرا همانطور که خود صهیونیست‌ها اقرار کرده‌اند که ایران می‌تواند با موشک‌های خود نقطه به نقطه تاسیسات این رژیم جعلی را منهدم کند و حتی پایگاه‌های آمریکا را در کشورهای منطقه نابود کند.

فرزندان خمینی راحل از سر خروش انقلابی و خشمی حیدری در عملیاتی لیلةالقدر گونه موشک‌هایی به مثابه ذوالفقار بر سر دشمنان خدا فرود آوردند تا این را آویزه گوش بدخواهان نظام کنند آنکه ترقه‌بازی دشمن را با موشک پاسخ می‌دهد، هیچ تجاوزی را به امنیت کشورش بی‌پاسخ نمی‌گذارد و پایبند هیچ مصلحتی نمانده و موشک‌های خود را سجیل‌وار بر سر ابابیل زمان فرو می‌آورد.

آنان که با دم شیربازی می‌کنند بدانند که باید منتظر غرش طوفانی مردان انقلابی از تبار خمینی راحل باشند، اینکه داعشیان جرات کنند در داخل خاک ایران عملیات کور تروریستی کرده و روزه‌داران بی‌گناه را قربانی جهل خود کنند با این حمله موشکی فهمیدند که ایران با هیچ‌کس شوخی ندارد لذا پاسخ حماقت آنان را بد جور خواهد داد.

و اخیراً نیز عربستان پای خود را از گلیم خود فراتر گذاشته و با تهدید علنی ایران و با از سر گذراندن وقاحت، از کشاندن جنگ به داخل ایران سخن می‌گوید، نیاز بود نوچه‌های او تادیب شوند تا اربابشان حساب دستش آید و همچنین نیاز بود تا بت شیطان بزرگ یعنی آمریکای جنایتکار و سگ پادویش یعنی رژیم سراسر غاصب و کودک‌کش صهیونیستی که در پشت پرده در حال شیطنت هستد از این طریق درس عبرت بگیرند.

سپاه قدرتمند انقلاب اسلامی در اهداف چندگانه که در حمله موشکی تعقیب می‌کرد، خواست تیر خلاص را به داعش حواله کند تا این زاده ملعون عربستان و آمریکا که نفس‌های آخر را نیز می‌کشد هر چه زودتر گور خود را گم کند و زاده نامشروع عربستان و آمریکا را در نطفه خفه کرده، با ضربه مهلک بر پیکر بی‌جان داعش توان مقاومت او را در سوریه و عراق گرفت تا بدانند هی‌چوقت یک ایرانی را نمی‌توان با یک ترقه تهدید کرد زیرا پاسخ موشکی دریافت خواهد کرد.

این اقدام شجاعانه سپاه در تقویت روحیه ارتش سوریه، عراق و نیروهای مردمی حامی نیز موثر خواهد بود و من بعد تحولات بین‌المللی به نفع جریان مقاومت منطقه رقم خواهد خورد و بر اساس قوانین بین‌المللی حق دفاع مشروع در برابر متجاوزان را برای خود محفوظ می‌دانیم و به‌هنگام از این حق دفاع جانانه خواهیم کرد و حرزی نیست بر ملتی که در مقابل دفاع از جان و ناموسش دشمن را به هلاکت برساند.

این حمله موشکی به یقین معادلات بین‌المللی و محاسبات استراتژیک منطقه را به نفع ما تغییر خواهد داد و بیش از پیش بر قدرت ایران در تحولات منطقه‌ای خواهد افزود.

خواب شیطانی آمریکای جنایتکار، رژیم غاصب صهیونیستی و عربستان در طراحی عملیات کور تروریستی داعش برای ضربه به ایران در کمتر از 10 روز باحمله بجا، به‌موقع و شجاعانه برادران انقلابی سپاه با شلیک شش موشک تعبیر نشد،
همانطور که در طول این 388 سال خواب‌های زیادی دیده بودند اما به‌خواست خدا تعبیر نشد و من بعد هم تعبیر نخواهد شد و شرشان به خودشان برمی‌گردد.

قلب ایرانیان از شعف انتقام مقتدرانه سپاه از تروریست‌ها در سینه نمی‌گنجد و آسوده خیالند از آنکه قلب دشمنان بدخواه در صورت تعرض، در معرض موشک‌های نقطه‌زن سپاهند، حمله موشکی سپاه  احیاگر غرور ملی ایرانیان شد و به دنیا ثابت کرد که : «وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا» (اسرا/ آیه 81)
 حقیقت ماندگار است و آن که رفتنی است باطل است...

کرکسان لاشخوری که از قبال عملیات تروریستی تهران خواستند برای بهره‌برداری مطامع سیاسی، خوراک رسانه‌ای فراهم کرده و سوءاستفاده کنند اکنون مغبون از جمله سپاه خاک مذلت را بر سر ریخته و باید فکری به حال خود کنند،کشورهای مرتجع منطقه بر سر عقل بیایند و به دامان آموزه‌های اسلامی برگردند و به خواست ملت‌های خود اعتنا کنند. 

سپاه از این طریق پیام قاطعی به همه بدخواهان نظام داد اینکه مردان ایرانی با تبعیت از فرامین رهبرشان دست تکیه بر قدرت الهی دارند حمیت و غیرت خود را خرج احدالناسی نمی‌کنند.

حال از دولتمردان می‌خواهیم به‌دفاع تمام‌قد از حمله موشکی سپاه بر آیند و با هم‌افزایی در راستای تقویت قدرت موشکی سپاه از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و به نوبه خود با قدردانی از اقدام در خور تحسین براداران سپاه و با گرامیداشت یاد و خاطره پدر موشکی ایران شهید تهرانی‌مقدم به دشمن می‌گوییم که اگر کوردلان و بزدلان داعشی یا حامیان منطقه‌ای آنان دست به حماقتی بزنند آن‌وقت موشک‌های سجیل ایرانی با برد 2 هزار کیلومتری تل‌آویو را که تنها یک‌هزار و 400 کیلومتر با ما فاصله ندارد نشانه گرفته و با خاک یکسان می‌کند و آمریکا را به‌عزای دولت مجعول و خود ساخته‌اش خواهد نشاند و همچنین آمریکای جنایتکار بداند آن موقع است که هیچ نقطه‌ای در منطقه برای او امن نخواهد بود.

همان‌طور که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد پیام اقدام انقلابی و مجازات‌گونه به تروریست‌های تکفیری و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان کاملا مشخص و هشداری است به اینکه چنانچه این اقدامات پلید و شیطانی آنان علیه کشور و ملت ایران تکرار شود خشم انقلابی و شعله‌های آتش انتقام پاسداران انقلاب، عاملان و مسببان آنان را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به جهنم رهنمون خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی



فارس
ارسال نظرات