موسوی با اعلام اینکه اعضای شورا در قبال انتخاب شهردار باید به مردم پاسخگو باشند، افزود: به دلیل حساسیت‌های موجود در شهر کیاسر بررسی گزینه‌های متعدد برای این شهر حقی است که مردم بر گردن اعضای شورا دارند.
کد خبر: ۸۸۸۰۰۲۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدحسن موسوی‌کیاسری درباره انتخاب شهردار کیاسر اظهار کرد: انتخاب گزینه مناسب و کارآمدتر برای شهرداریحق همه اعضای شورای جدید است و این روند در فعالیت این دوره از اعضای شورا در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه رایزنی‌ها در این ارتباط انجام شد، تصریح کرد: از طرف مردم انتخاب شدیم تا زمینه توسعه فعالیت خدمات شهری در کیاسر را فراهم کنیم و این خواسته به حق مردم این شهر است.

عضو منتخب شورای شهر کیاسر با اعلام اینکه تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به امور مردم، جلب رضایت‌مندی مردمی در دستور کار اعضای شورای جدید شهر کیاسر قرار دارد، تصریح کرد: تغییر احتمالی شهردار این شهر در راستای جلب اعتماد عمومی ممکن است انجام شود.

این مسؤول یادآور شد: اقدامات انجام شده شهردار فعلی در راستای جلب رضایت مردمی نقد زیادی دارد و به نظر می‌رسد که در این راستا تلاش‌های بیشتری باید انجام شود.

موسوی خاطرنشان کرد: اعضای منتخب مردم در شورای شهر کیاسر همه توان خود را برای انتخاب شهرداری که زمینه رضایت‌مندی همه‌جانبه مردم را فراهم کند انجام می‌دهند و این حق همه مردم است.

وی با اعلام اینکه اعضای شورا در قبال انتخاب شهردار باید به مردم پاسخگو باشند، افزود: به دلیل حساسیت‌های موجود در شهر کیاسر بررسی گزینه‌های متعدد برای این شهر حقی است که مردم بر گردن اعضای شورا دارند.

عضو منتخب شورای شهر کیاسر در پایان گفت: احتمال تغییر شهردار کیاسر وجود دارد و در همین راستا رایزنی‌ها متعددی انجام شده و رزومه کاری چندین نفر از افرادی که علاقه‌مند به فعالیت در شهرداری کیاسر هستند را مورد بررسی قرار دادیم و در حال رایزنی هستیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها