مواضع ولیعهدعربستان نشان از تاثیر پذیری از آمریکا و نهایتا نابودی آل ظالم دارد

مواضع ولیعهد عربستان در برابر ایران، سخیف بود که بیانگر بی‌تجربگی و تأثیر از القائات امریکا و شیاطین بزرگ دارد و سیاست‌های نا‌پخته عربستان در برابر قطر روح استبداد و جهالت آنان را نشان داد.
کد خبر: ۸۸۸۰۰۵۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد‎زمان رضایی با اشاره به جنبه‌های مختلف ولایت‌پذیری، گفت: حضرت زهرا(س)، اطلاعت و پیروی از اهل بیت را باعث برقراری نظم اجتماعی در امت اسلامی و عامل وحدت و دور‌ماندن از تفرقه ذکر کرد و امام رضا(ع) هم کمال دین را در ولایت اهل بیت(ع) و بیزاری از دشمن توصیف کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های محمد بن سلمان در عربستان سعودی، اظهار کرد: به‌گفته تحلیل‌گران حضور سریع محمد بن سلمان به عنوان شاهزاده بی‌تجربه به قدرت می‌تواند شیخ‌نشین عربستان سعودی که مملو از انرژی است را با بی‌ثباتی مواجه کند.

امام جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به اینکه محمد بن سلمان با سیاست‌های خارجی خود باعث تحمیل جنگ سه‌ساله و بی‌ثمر در یمن شد، افزود: مواضع ولیعهد عربستان در برابر ایران، سخیف بود که بیانگر بی‌تجربگی و تأثیر از القائات امریکا و شیاطین بزرگ دارد و سیاست‌های نا‌پخته عربستان در برابر قطر روح استبداد و جهالت آنان را نشان داد.

رضایی به دیدگاه امام خمینی(ره) درباره حفظ اسلام اشاره کرد و گفت: امام راحل حفظ اسلام را در رأس همه واجب‌ها ذکر کردند و بر لزوم کوشش برای رفع موانع تاکید کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار