سومین کارگاه آموزشی تربیت به سبک اسلامی در فریدونکنار برگزار می شود

سومین کارگاه آموزشی تربیت در سبک زندگی اسلامی ویژه والدین اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فریدونکنار برگزار شده است.
کد خبر: ۸۸۸۰۰۹۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدمحمد حسینی در گفت‌وگویی  اظهار کرد: سومین کارگاه آموزشی تربیت در سبک زندگی اسلامی ویژه والدین اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فریدونکنار برگزار شده است.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی که در قالب سلسله جلسات آموزشی از ماه مبارک رمضان با عنوان تربیت در سبک زندگی اسلامی شروع شده، عوامل اساسی و مؤثر در تربیت بررسی شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فریدونکنار تصریح کرد: در این کارگاه به راه‌های ابراز و ایجاد عواطف والدین به فرزندان اشاره شده که این مباحث با طرح مسئله محبت در خانواده آغاز و با طرح مباحث عوامل موثر بر محبت در خانواده اشاره شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه تا والدین و فرزندان هم‌سطح نباشند نمی‌توان ارتباط خوبی بین آنان شاهد بود، بیان کرد: تنها راه هم‌سطحی بین آنان نگاه والدین به پیرامون از دریچه دید فرزندان است.

حسینی با تأکید بر اینکه یکی از روش‌های عمق‌بخشی روابط و احساسات والدین با فرزند، بازی است، ادامه داد: بازی کارکردهای مختلفی از جمله رشد اجتماعی، رشد شناختی، رشد جسمانی و اثرگذاری‌هایی همچون بازی درمانی و بازی آموزی برای فرزندان دارد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فریدونکنار گفت: دنیا روش‌های تربیتی مختلفی را پشت سر گذاشت که با فطرت انسان ها مغایرت داشت اما اکنون نظام‌های تربیتی دنیا در حال تغییر و میل به سمت تربیت در مسیر صحیح خود که همان تربیت بر اساس فطرت و روحیه اسلامی است، بوده و باید دانست در تربیت اسلامی هدف از تربیت انسان‌ها رسیدن به تعالی است و بر همین اساس باید برنامه‌ریزی شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها