خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه تاکستان:
چهلمین روز شهادت جانباز 70 درصد، شهید حسن جعفری، با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۰۰۹۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، چهلمین روز شهادت جانباز 70 درصد، شهید حسن جعفری، با حضور غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در مسجد امام رضا(ع) روستای رادکان از توابع بخش خرمدشت تاکستان برگزار شد

در این مراسم، حجت‌الاسلام رضا صادقی، مسوول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان مطالبی پیرامون عظمت و مقام والای شهدا بیان کرد.
وی با بیان اینکه شهدا راه شهادت را آگاهانه انتخاب کردند، افزود: اگر این شهادت‌ها نبود و شهیدان در مقابل دشمنان استقامت و پایداری نمی‌کردند، پیروزی هشت دفاع مقدس حاصل نمی‌شد.
صادقی با اشاره به اینکه شهید حسن جعفری با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به مقام جانبازی نایل شده بود، گفت: این شهید بزرگوار سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت را تحمل کرد تا اینکه به درجه‌ی رفیع شهادت نایل شد.
این مسوول با بیان اینکه جانبازان به معنای واقعی کلمه، ایثار را معنا کردند، افزود: همه قشرهای مختلف مردم باید قدردان صبر و استقامت آنها باشند و راه‌شان را ادامه بدهند.
بعد از مراسم مرثیه‌سرایی در وصف شهدا، مدعوین بر سر مزار جانباز شهید حسن جعفری حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ ایشان و دیگر شهدای روستا ادای احترام کردند.
گفتنی است: جانباز 70 درصد، شهید حسن جعفری 21 اسفند ماه 1344 در تهران به دنیا آمد و در بهمن ماه سال 1366 در منطقه عملیاتی شلمچه با اصابت ترکش به شکم، مجروح و دچار ضایعه‌ی نخاعی شد.
گفتنی است، از وی سه فرزند پسر و سه فرزند دختر به یادگار مانده است.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها