طی سفر یک روزه به نکا مازندران انجام شد:

حجه الاسلام پناهیان از حوزه علمیه ولیعصر(عج) فریمک نکا بازدید کرد

حجت‌الاسلام علی‌رضا پناهیان از حوزه علمیه ولی‌عصر(عج) روستای فریمک نکا بازدید و با خانواده مؤسس این حوزه، خانواده‌های شهدا و اهالی این روستا دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۸۰۰۹۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام علی‌رضا پناهیان  از حوزه علمیه ولی‌عصر(عج) روستای فریمک نکا بازدید و با خانواده مؤسس این حوزه، خانواده‌های شهدا و اهالی این روستا دیدار کرد.

سفر یک روزه حجت‌الاسلام پناهیان به روستای فریمک در بخش هزارجریب نکا با همراهی سیدابراهیم شریفی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نکا، دهیار روستای فریمک، رئیس و اعضای شورای روستا و جمعی از طلاب همراه بود.

حجت‌الاسلام پناهیان ضمن بازدید از حوزه علمیه ولی‌عصر(عج) که یادگار مرحوم آیت‌الله ادبی از وعاظ برجسته استانی و کشوری بوده است بر برنامه‌ریزی برای انجام مقدمات سفر علمی طلاب حوزه‌ علمیه قم به این حوزه تأکید کرد.

وی همچنین از منزل قدیمی مرحوم آیت‌الله ادبی بازدید و در جمع صمیمی خانواده‌های شهیدان حاجیان و درودی رفته و از آنان دل‌جویی کرد.

به گزارش فارس، روستای فریمک از روستاهای مذهبی و عالم‌پرور بخش هزارجریب نکا است که از سال گذشته با اجرای طرح هادی گردشگری در این روستا، علاوه بر گردشگری مذهبی به واسطه وجود حوزه علمیه، گردشگری طبیعی و محلی هم در این روستا رونق گرفته است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها