خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی درمیان گفت: اردوهای طرح هجرت بسیج دانش آموزی در مدارس شهرستان درمیان آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۸۰۱۰۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، روح الله عباسی در حاشیه اردوی جهادی  گفت: اجرای  طرح های بسیج سازندگی می تواند در ایجاد و بهبود امکانات فرهنگی و آموزشی و کسب مهارتهای حرفه ای با بهره گیری از خلاقیت و تلاش خود دانش آموزان تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

وی با اشاره به اهداف دیگر این طرح افزود: هدف از اجرای این طرح مرمت ، بهسازی و زیباسازی مدارس با رویکرد پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان است که همه با حضور پرشور دانش آموزان برگزار می شود.

 

عباسی مهمترین اهداف این طرح را غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان دانست و افزود: در این طرح  کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت‌پذیری و مشارکت‌پذیری دانش آموزان نیز در اولیت برنامه ها قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه در سال 96، بیش از 350 دانش آموز دختر و پسر این شهرستان در طرح بسیج سازندگی ثبت نام کردند، افزود: همچنین سال گذشته نیز بیش از 250 دانش آموز در این طرح شرکت کرده بودند.

 

وی تصریح کرد: این طرح گام مناسبی برای کمک به دولت در راستای سازندگی و رفع محرومیت ها است  و به عنوان تمرینی سازنده در تقویت همدلی و صمیمیت دانش آموزان بوده و آنان را به خودباوری و فرهنگ کار و تلاش تشویق می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها