امام جمعه نیر:

مسئولان و مردم برای احداث کمربندی شهر نیر اهتمام ورزند

حجت الاسلام گفت: مسئولان و مردم برای احداث کمربندی شهر نیر تلاش کنند.
کد خبر: ۸۸۸۰۱۱۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر در نماز جمعه این هفته شهرستان با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی و راهور شهرستان در رفع معظل ترافیک داخل شهر نیر طی این چند روز تعطیلات گفت: شهر نیر نیاز به کمربندی دارد و برای احداث آن مسئولان جدیت نشان دهند و مردم نیز با مسئولان همگام و همکاری نمایند.

حجت الاسلام مقدسی گفت: حکومت در اسلام مختص خداوند متعال است و حکومت منهای دین از نظر الهی و اسلام امکان پذیر نیست و مشروعیت ندارد.

وی در ادامه از کسبه و بازاریان خواست تا از سد معبر خودداری کنند.

امام جمعه نیر به مناسبت های هفته از جمله تخریب بارگاه ائمه بقیع توسط وهابیون، حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای ایران در خلیج فارس و شادت 298 نفر از هموطنانمان در سال 67 و همچنین هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کردو گفت: وهابیت دست پرورده آمریکاست و هرکس با افکار وهابیت موافق نباشد از نظر آنها کافر است.

حجت الاسلام مقدسی درادامه به فرمایش امام راحل اشاره کردو گفت: ما نباید از قدرت آمریکا بترسیم بلکه باید از تفرقه واختلاف در داخل خود بترسیم که دشمنان هم با این افکار میخواهند در بین ما تفرقه بیندازند.

امام جمعه نیر به حقوق بشر آمریکایی هم اشاره کرد و گفت: از نظر آمریکا حقوق بشر یعنی 60 سال نسل کشی در فلسطین، حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای ایرانی ،کشتار مردم یمن و دیگر موارد است.

حجت الاسلام مقدسی به هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کردو گفت: خانواده ها باید مواظب جوانان باشند تا گرفتار همچین بلای خانمانسوز نشوند.

امام جمعه نیر در ادامه به زلزله سیاسی اخیر عربستان اشاره کرد و گفت: تحول ولیعهدی درعربستان با مخالفت هایی در این کشور مواجه شده که امید است باعث اختلاف و تفرقه میان آنها شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار