مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان خبر داد:

آمادگی اعزام 1610 مسافر به سرزمین وحی از فرودگاه بندرعباس

مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان از آمادگی همه جانبه این فرودگاه برای پذیرش و اعزام مسافران به سرزمین وحی خبر داد و افزود: فاز یک بهسازی ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی بندرعباس بعد از ورود حجاج از زیارت بیت الله الحرام آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۰۱۴۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛محمود امانی مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان با اشاره به آمادگی همه جانبه این فرودگاه برای پذیرش و اعزام مسافرانبه سرزمین وحی گفت: تعداد مسافران امسال نسبت به سال 94از 561 نفر به یک هزار و 610 نفر افزایش یافته است.

امانی افزود: تجهیزات و تمهیدات لازم برای این مهم اندیشیده شده و یکسری تسهیلات ویژه پرواز حجاج نیز در مدت زمان باقی مانده برای خدمات رسانی بهتر به مسافرین و مستقبلین این پروازها ارائه خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان خاطرنشان کرد: حاجیان هرمزگانی با پرواز به مقصد مدینه و پس از آن در برگشت از مبدا جده سفر معنوی خود را انجام خواهند داد.

وی در خصوص بهسازی ترمینال یک فرودگاه بندرعباس بیان کرد: فاز یک بهسازی کلی و همه جانبهکه مقرر بود از مرداد ماه سالجاری آغاز شود به اواسط شهریور ماه و پس از بازگشت مسافران از سرزمین وحی موکول شده و ادامه بهسازی این ترمینال تا 3 فاز با ایجاد تغییرات زیربنایی در چیدمان و افزایش چند برابری ظرفیت کنونی ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی بندرعباس در دستور کار قرار دارد.


ارسال نظرات