استاندار اردبیل گفت: پروژه راه خلخال شال ماجولان ماسوله با قوت ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۸۸۸۰۱۶۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، مجید خدابخش استاندار اردبیل به اتفاق حضرت آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل و جمعی از مسئولین استانی وا عضای شورای تامین شهرستان خلخال از پروژه خلخال شال ماجولان ماسوله بازدید و گفت: پروژه راه خلخال شال ماجولان ماسوله با قوت ادامه خواهد یافت.

خدابخش افزود: بیش از 35 کیلومتر از این پروژه در استان اردبیل قرا رگرفته که 20 کیلومتر آن تا پایان امسال آسفالت و بقیه نیز در سال 1397 آسفالت خواهد گردید.

استاندار اردبیل افزود : حدود 20 کیلومتر از این جاده نیز در حوزه استحفاظی شهرستان فومن قرار دارد که با برگزاری جلسه ای که با حضور مسئولین شهرستان خلخال و استانداران دو استان گیلان و اردبیل در دو هفته آینده برگزار خواهد شد مشکل 20 کیلومتر نیز مطرح و این جاده برای تردد مردم این منطقه آماده خواهد شد.

در این بازدید محبوب حیدری مدیر کل راه وشهرسازی استان اردبیل نیز با اشاره به اینکه تکمیل این جاده نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است گفت: پیمانکاران انصافا کار را بدون هیچ گونه اعتباری با هزینه کردبخش خصوصی پیش برده اند که انشا الله تلاش خواهیم کرد این محور به عنوان یک محور اصلی گردشگری در سال 1397 در اختیار شهرستان خلخال و استان اردبیل قرار گیرد.

اهالی نیز در جمع مسجد تازه تاسیس روستای ماجولان ضمن تقدیر از تلاش های سه ساله استاندا راردبیل در حمایت از ادامه و تسریع در ساخت جاده خلخال شال ماجولان ماسوله خواستار ادامه و تسریع در آسفالت این مسیر و ارتباط خلخال به ماسوله از طریق بخش شاهرود شدند.

حیدری با تقدیر از نماینده وفرماندار خلخال خواستار عنایت در حوزه اعتبارات به سرفصل راه وشهرسازی و تکمیل جاده های شهرستان خلخال شد.

به گزارش ازناو ، فاصله شهرستان خلخال تا شهرماسوله گیلان 100 کیلومتر است که یکی از مسیر های زیبای گردشگری و طبیعت گردی کشوری بوده و همه ساله تورهای خارجی از این مسیر تردد می نمایند.

ارسال نظرات