خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس خبر داد

واگذاری 150 قطعه زمین به اهالی روستای طایقان

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برخی از مردم روستای طایقان وضعیت معیشتی نامطلوبی دارند، گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده از سوی بنیاد مسکن 150 قطعه زمین به اهالی واجد شرایط در روستای طایقان واگذار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۰۱۷۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱
واگذاری 150 قطعه زمین به اهالی روستای طایقان
به گزاش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به وضعیت معیشتی مردم در روستاهای طایقان، چاله گنبد و علی آباد نیزار اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی برای بهبود وضعیت روستاها برنامه‌هایی را دنبال می‌کند که کمک به اشتغال و افزایش بودجه دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی بخش از جمله این برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه با تلاش مسؤولان استان، عملیات آبرسانی و گازرسانی به روستاهای علی آباد نیزار و چاله گنبد به پایان رسیده است، عنوان کرد: امسال مبلغ 4 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی و آسفالت بخشی از معابر این دو روستا از سوی بنیاد مسکن اختصاص یافته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برخی از مردم روستای طایقان وضعیت معیشتی نامطلوبی دارند، تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده از سوی بنیاد مسکن 150 قطعه زمین به اهالی واجد شرایط در روستای طایقان واگذار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری نیز با اختصاص حدود یک میلیارد تومان اعتبار سالن ورزشی نیمه کاره روستای طایقان تکمیل و تجهیز می‌شود.

امیرآبادی یادآور شد: کمبود آب، گازرسانی، طرح هادی و حریم روستا، واگذاری زمین به اهالی بدون مسکن و کمبود امکانات بهداشتی و ورزشی از جمله مهم‌ترین مشکلات روستاییان است که امیدواریم با انجام هماهنگی‌های لازم بتوانیم در راستای رفع آنها اقدام کنیم.

ارسال نظرات