استاندار لرستان گفت: سقوط حکومت کذایی داعش نتیجه همایش بین المللی مذهبی اربعین است که هر ساله در اربعین در کربلا انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۰۱۸۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد اربعین استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهارداشت: این هماهنگی و وحدت افراد برای خدمت رسانی به زائران اربعین، پیام اربعین و کربلا است و در سایه همین وحدت شاهد سقوط حکومت پوشالی و کذایی داعش هستیم.

وی افزود: سقوط حکومت کذایی داعش نتیجه همایش بین المللی مذهبی اربعین است که هر ساله در اربعین در کربلا انجام می‌شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: پس از سه سال شاهد سقوط حکومت پوشالی داعش هستیم و این حکومت علی‌رغم حمایت ابرقدرت‌ها از بین رفت و امسال می‌توانیم مراسم اربعین را با شکوه‌تر برگزار کنیم.

وی بیان کرد: با حضور دبیر ستاد اربعین استان، معاون عمرانی و دبیر ستاد اجرایی اربعین لرستان کمیته‌ای جهت مشخص کردن شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی تشکیل شود تا در جلسات بعد مصوبات آن به دستگاه‌ها ابلاغ شود.

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: کمک دستگاه‌های اجرایی استان باید به صورت متمرکز باشد، این متمرکز بودن باید در کربلا و مهران انجام شودو تا قبل از محرم مکان‌های مناسبی برای موکب‌های استان لرستان در عراق در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/z

ارسال نظرات