امام جمعه میناب:

تضعیف سپاه مغایر با امنیت ملی و منافع ملی کشور است

امام جمعه میناب گفت: سناریوی تضعیف سپاه با هدف ضربه زدن به منافع ملی مردم ایران از سوی برخی جریانات خارجی و عوامل داخلی دنبال می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۰۱۸۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛حجت الاسلام والمسلمین میرزا حسین معتمدی فر خطیب جمعه شهرستان میناب سپاه پاسداران را قلب کشور عنوان کرد و گفت: تضعیف سپاه برابر است با در خطر افتادن امنیت کشور و اگر امنیت کشور به خطر افتاد باعث شادی دشمنان می شود.

 

خطیب جمعه میناب مسئله امنیت را یک مسئله راهبردی برای نظام و کشور عنوان کرد و افزود: ملت و کشور ما از این نعمت در حد اعلا برخوردارند و علی‌رغم همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن محور قدرت جمهوری اسلامی نیز مردم و حضور آنان در صحنه است.

 

وی  ابراز داشت: با توجه به نقش تاثیرگذار سپاه در دفاع از آرمانهای نظام اسلامی برابر دشمنان و بخصوص مقابله با گروههای تکفیری و تروریستی نظیر داعش، دشمنان به شیوه های گوناگون برای تضعیف این نهاد انقلاب تلاش می کنند.

 

معتمدی فر اظهار کرد: امروزه بخش عظیمی از عزتمندی کشور ایران اسلامی و نظام مرهون خدمات و تلاش‌های بسیجیان عزیز و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در راستای برقراری امنیت تلاش می کنند.

 

معتمدی فر ادامه داد: حضور رزمندگان ما و سپاه ما در عرصه های مختلف دفاع در داخل و خارج از کشور باید حمایت و تقویت شود.

 

وی  با بیان اینکه هر موضوعی که موجب تضعیف سپاه شود مغایر با امنیت ملی و منافع ملی کشوراست، تصریح کرد: دشمنان خارجی و داخلی بدانند که بازی با دم شیر تاوان سنگینی دارد و راه به جایی نخواهند برد از این رو به سرنوشتی سخت دچار خواهند شد.

 

امام جمعه میناب در ارتباط با نقش و جایگاه سپاه، تصریح کرد:  بدون تردید هر حرکتی در راستای تضعیف سپاه پاسداران، ظلم به نظام و شاد کردن دشمن است و سناریوی تضعیف سپاه با هدف ضربه زدن به منافع ملی مردم ایران از سوی برخی جریانات خارجی و عوامل داخلی دنبال می‌شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار