کیوان تیشه گران، ورزشکار سنندجی نشان طلا رقابت های جهانی اسپانیا را کسب کرد

کد خبر: ۸۸۸۰۲۱۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا در رشته های مختلف ورزشی از روز دوشنبه پنجم تیر در کشور اسپانیا آغاز شد و با انجام رقایت های گوناگون در حال برگزاری است.
 
تیم ملی کشورمان با 40 ورزشکار در رشته های دوومیدانی، شنا، دارت، بولینگ، تنیس روی میز، بدمینتون، پتانک، اسکواش، پدل تنیس، دوچرخه سواری و دو جاده در مسابقات جهانی اسپانیا شرکت کرده است.
 
کیوان تیشه گران در رشته تنیس روی میز و محمد رسولی در بخش دوومیدانی، 2 ورزشکار کردستانی هستند که کاروان تیم ملی کشورمان را در این رقابت ها همراهی می کنند.
در پایان مسابقات تنیس روی میز دوبل، کیوان تیشه گران ورزشکار عنوان دار کردستانی همراه با بابک فتاحی هم تیمی خود با پیروزی برابر نمایندگان تایلند، مجارستان، انگلیس، آمریکا، اسپانیا و یونان به فینال رسید و در بازی پایانی با برد سه بر یک مقابل فرانسه، نشان طلای مسابقات را بر گردن آویخت و بر سکوی نخست ایستاد.
 
بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا تا 11 تیر در دیگر رشته های ورزشی در مالاگا اسپانیا ادامه دارد.
 

** ساکا پخش سقز، صدر نشین رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم کشور شد
تیم ساکا پخش سقز، نماینده استان کردستان با نتیجه 5 بر 1 مقابل تیم پارس آباد اردبیل در هفته دوازدهم رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم کشور، صدر نشین جدول شد.
این تیم، شامگاه جمعه در سالن ورزشی 2 هزار نفره شهید آبدرم توانست پارس آباد اردبیل را که در بازی رفت 4 بر صفر باخته بود توانست این نتیجه را به دست آورد.
این رقابت ها در چهار گروه هشت تیمی برگزار می شود که تیم ساکا پخش سقز نماینده کردستان در گروه دوم مسابقات قرار گرفته و جمعه آینده 16 تیرماه در خانه با قایقران تکاب بازی خواهد کرد.
 
ساکا پخش سقز با تیم های پارس آباد اردبیل، شهید دهقان نیا اردبیل، اروم آلیاژ ارومیه، قایقران تکاب، همتاز موتور بناب، خالص سازان روی زنجان و مهیان تبریز هم گروه است.
در این رقابت ها، تیم های اول تا سوم هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد و مرحله دوم این مسابقات در دو گروه شش تیمی برگزار خواهد شد.
شهرستان سقز دارای 14 هزار ورزشکار سازماندهی شده است که یک هزار و 200 نفر در رشته فوتسال و فوتبال فعالیت می کنند.
 

** 2 مدال طلا و برنز رقابت های کاراته کشوری بر گردن نونهالان کردستانی
فرزام ناصری و محمد احسنی، 2 ورزشکار کردستانی در پایان رقابت های کاراته نونهالان کشوری به ترتیب 2 نشان طلا و برنز را کسب کردند.
 
ناصری کاراته کای کردستانی با شکست تمامی حریفان خود در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم، سکوی نخست را تصاحب کرد و مدال طلا را کسب کرد.
احسنی، دیگر ورزشکار نونهال استان نیز در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم نشان برنز رقابت های کاراته کشوری را به خود اختصاص داد.
 
تیم کاراته کردستان با کسب این 2 مدال، جایگاه ششم تیمی رقابت های کشوری را بدست آورد، تیم تهران با 2 طلا، سه نقره و 9 برنز بر سکوی اول ایستاد، زنجان با 2 طلا، یک نقره، یک برنز دوم شد و تیم البرز با 2 طلا و 2 برنز در مکان سوم قرار گرفت.
تیم کاراته استان کردستان با 21 ورزشکار در اوزان مختلف به این رقابت ها اعزام شد.
کیوان بابان، امیر صوفی، یداله مطاعی و پیام یعقوبی به عنوان مربی، کاراته کاران کردستانی را در رقابت های کاراته نونهالان کشوری هدایت می کردند.
 
این مسابقات با حضور ۶۴۰ کاراته کا از استان های سراسر هشتم و نهم تیر در سالن شهدای اقتدار شهرداری شهریار برگزار شد.
 انتهای پیام/7727
ارسال نظرات