خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان:

آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر و طرفدار تروریسم در دنیا است

امام جمعه اردستان گفت: دولت آمریکا با انجام فعالیت های ضد حقوق بشری خود در نقاط مختلف دنیا بزرگ ترین نقض کننده حقوق بشر است اما شعار طرفداری از حقوق بشر می دهد که بیشتر به شوخی شباهت دارد.
کد خبر: ۸۸۸۰۲۱۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع این شهر افزود: ناو جنگی آمریکا در 12 تیر ماه 1367 یک فروند هواپیمای مسافربری ایران با 298 نفر را در خلیج فارس هدف قرار داد و سرنگون ساخت ولی این دولت مستکبر عنوان کرد که اشتباه صورت گرفته است.
وی با اشاره به ششم و هفتم تیرماه سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب اسلامی و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: منافقان در این عملیات نقش اصلی را داشتند که امروز تحت حمایت و پشتیبانی آمریکا قرار دارند.
خطیب جمعه اردستان هفته قوه قضاییه را مورد اشاره قرار داد و افزود: تمام کسانی که در این قوه مشغول به  خدمت هستند بویژه قضات باید با قدرت و عدالت حکم صادر کرده و حق مظلوم را از ظالم بگیرند.
دهشیری گفت: متاسفانه دستگاه قضایی با کمبودهایی روبرو است و در شهرستان نیز کمبود قاضی شورا و معاون دادستان روند رسیدگی و زمان صدور رای را کند می کند و مسئولان بالاتر باید به این موضوع رسیدگی و مشکل آن ها را حل کنند.
وی از مردم نیز خواست برای هر موضوع و اختلاف کوچک به دادگاه مراجعه نکنند و اختلاف ها را با ریش سفیدی حل کنند.
امام جمعه اردستان با ابراز نگرانی از بالا رفتن آمار طلاق و کاهش ازدواج اظهار نگرانی کرد و افزود: کمبود جلسه های مذهبی، مهر و محبت و صلح و سازش و بی توجهی به توصیه های دینی زمینه ساز این مشکل ها هستند.
دهشیری با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان عالی کشور و سفیران کشورهای اسلامی و خطبه های نماز عید فطر گفت: ایشان در رابطه با آتش به اختیار که در جامعه مورد سوء استفاده بعضی ها قرار گرفت سخن گفتند و موضوع را روشن کردند که منظور از آن جمله گسترش امر به معروف و مسائل فرهنگی و دینی نه تشنج و درگیری افراد فرصت طلب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار