خبرهای داغ:
رسانه هاي اصلاح طلب با سوء استفاده از نقدهاي رسانه هاي اصولگرايان و با به كار بردن تيترهاي جهت دار سعي در ايجاد دوقطبي كذايي "موافقان و مخالفان شادي مردم هستند. اين در حالي است كه هيچ يك از رسانه هاي اصولگرا در نقدهاي خود خواستار تعطيلي برنامه "خندوانه" نشده اند
کد خبر: ۸۸۸۰۲۲۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از 598 اجراي روز اول از سري دوم مسابقات خنداننده شو در برنامه "خندوانه" انتقادات زيادي را در بر داشت.



سيده زينب موسوي شركت كننده قمي اين مسابقه در اجرايي پر حرف و حديث، شوخي هايي را به زبان آورد كه موجبات انتقادات بسياري را فراهم آورد و تمامي منتقدان شوخي هاي اين شركت كننده را مناسب آنتن رسانه ملي ندانستند.

در اين ميان اما رسانه هاي اصلاح طلب با سوء استفاده از نقدهاي رسانه هاي اصولگرايان و با به كار بردن تيترهاي جهت دار سعي در ايجاد دوقطبي كذايي "موافقان و مخالفان شادي مردم هستند.


اين در حالي است كه هيچ يك از رسانه هاي اصولگرا در نقدهاي خود خواستار تعطيلي برنامه "خندوانه" نشده اند و انتقادات خود را به دست اندركاران برنامه و ناظران شبكه نسيم وارد كرده اند كه چرا نظارت هاي كافي در اجراي شركت كنندگان اين برنامه صورت نگرفته است تا چنين شوخي هاي سخيف و ركيكي بر روي آنتن رسانه ملي پخش شود.



به نظر مي رسد اصلاح طلبان راه و رسم دو قطبي سازي در خصوص هر مسئله اي را به خوبي از رئيس جمهور مورد علاقه خود ياد گرفته اند و در خصوص هر مسئله اي بدنبال ايجاد دو قطبي هستند و حيات خود را وابسته به چنين مسائلي مي دانند.
 انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها