خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد گفت: حضور در ضیافت الهی باعث برکت بخشیدن به زندگی است.
کد خبر: ۸۸۸۰۲۶۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خور، امام جمعه خور در خطبه های نماز عید سعید فطر شهر خور گفت: حضور در ضیافت الهی باعث برکت بخشیدن به زندگی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مهدی نژاد با اشاره به عبادت های خالصانه مردم در ماه مبارک رمضان افزود: همانطور که در ماه رمضان به یاد خدا بودیم و در انجام اعمال خیر و عبادت از دیگران سبقت می گرفتیم، این اعمال خیر را در دیگر ماه های سال ادامه دهیم.

وی سیاست شیطان را قدم به قدم رخنه کردن در ایمان عنوان کرد و افزود: شیطان در اولین مرحله با وسوسه سراغ انسان می آید و در گام بعدی پس از تماس با انسان در قلب آدمی لانه می کند.

خطیب نماز عید فطر خور رخنه در روح را گام دیگر شیطان برای گمراه ساختن آدمی عنوان کرد و افزود: شیطان پس از آن که توانست در روح انسان نفوذ کند انسان را عضو حزب خودش قرار می دهد و سرپرست انسان می شود.

وی با اشاره به اینکه در آخرین مرحله انسان یکی از شیاطین می شود و با زبان و قلب و اعضای خود به شیطان خدمت می کند، خاطرنشان کرد: یاد خداست که می تواند انسان را از شرّ شیطان حفظ کند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد باز ماندن از خیر، انحراف فکری، بی اثر شدن موعظه در انسان، عدم توانایی از توبه کردن، زندگی نکبت بار در دنیا و اخرت، کور شدن از دیدن حق در دنیا و آخرت، سخت شدن زندگی در دنیا و گرفتاری به عذاب سخت در آخرت را از آثار نبود یاد خدا عنوان کرد و افزود: سلطه شیطان بر اثر اعمال خود ماست، دلی که جای خداوند است اگر با شیطان پر شود باعث مسلط شدن شیطان برما می شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات قرآنی در ماه مبارک رمضان، بر محور قرار دادن قرآن در همه امور تأکید کرد و افزود: قرآن برای مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مذهبی برنامه دارد، اقتصاد مقاومتی نسخه قرآنی است که دیگر کشور ها آن را عملی کرده اند و نتیجه آن را گرقته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها