خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین آل داود گفت: تنها راه پیشرفت در همه زمینه ها حفظ وحدت حول اسلام، قرآن، ولایت فقیه و آرمان های امام راحل (ره) است و ایجاد تفرقه و دودستگی از روش های جدید دشمن برای رسیدن به اهداف خود است.
کد خبر: ۸۸۸۰۲۶۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خور: امام جمعه خور در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به موضوعات مطرح شده در هفته گذشته بر لزوم حفظ وحدت بین آحاد جامعه تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی آل داود در مورد لزوم حفظ وحدت بین طیف های مختلف سیاسی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود بر حفظ وحدت تاکید کرده اند، وقتی وحدت بین ادیان مختلف ضروری است نیاز وحدت بین پیروان اسلام شدید تر است.

وی با اشاره به وجود اختلاف سلیقه و نظرها در همه عرصه ها گفت: تنها راه پیشرفت در همه زمینه ها حفظ وحدت حول اسلام، قرآن، ولایت فقیه و آرمان های امام راحل (ره) است و ایجاد تفرقه و دودستگی از روش های جدید دشمن برای رسیدن به اهداف خود است.

خطیب موقت جمعه خور با اشاره به شعار سال بر مسأله اقتصاد و اشتغال تأکید کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در شعار باقی نماند و هر مسئولی در هر پست و جایگاهی که می تواند فکری برای اشتغال جوانان بکند تا اقتصاد رونق بگیر و فرمایش رهبر انقلاب محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل داود ضمن تبریک عید سعید فطر و عبادت های خالصانه مردم در این ماه گفت: همان طور که در ماه مبارک رمضان جلسه های آموزش و جزء خوانی قرآن برگزار شد این حرکت در طول سال ادامه داشته باشد.

وی افزود: قرائت قران باید در بین همه نهادینه شود و آیات و مفاهیم کلام وحی در جسم و روح نفوذ کند تا از آثار معنوی قرآن کریم بهره مند شویم.

امام جمعه موقت خور از حضور پرشور مردم در مراسم های مذهبی ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها