بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

آزاد سازی موصل یکی از برگ‌های زرین تاریخ اسلام است

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی تهران در بیانیه‌ای آزاد سازی موصل را یکی از برگ‌های زرین تاریخ اسلام دانست و بیان داشت: این پیروزی یک پیام روشنی داشت برای افرادی که تصور می‌کنند با سازش، مذاکره و دولت بی‌تفنگ می‌شود امنیت، آرامش و پیشرفت کشور را فراهم کرد.
کد خبر: ۸۸۸۰۲۶۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی تهران در بیانیه‌ای آزاد سازی موصل را یکی از برگ‌های زرین تاریخ اسلام دانست و بیان داشت: این پیروزی شیرین مقاومت بر زورگویی، کفر و نفاق، تکفیر و تروریست و اسلام آمریکایی و متحجر غربی، یک پیام روشنی داشت برای افرادی که تصور می‌کنند با سازش، مذاکره و دولت بی‌تفنگ می‌شود امنیت، آرامش و پیشرفت کشور را فراهم کرد و در برابر گرگ‌های آدمخواری که به هیچ دین، مرام و مسلکی اعتقاد ندارند و جز زبان شمشیر و تفنگ، زبانی را متوجه نمی‌شوند، مقاومت کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: پیروزی عزتمندانه جیوش اسلام در خاک عراق و شهر موصل، علیه آنانی که پرچم شیطانی کفر، نفاق و خونریزی را علم کرده و مسلمانان زیادی را به شهادت رسانده و در صدد برپایی یک دولت دروغین و باطل بودند،بدون تردید یکی از برگ‌های زرین تاریخ اسلام است.

در ادامه این بیانیه اظهار شد: این پیروزی عمود شیطانی را که توسط جبهه استکبار به ویژه رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار بنا شده بود، نابود کرد. امروز نطفه نامیمون و نامبارکی که حاصل رقص شمشیر آل سقوط و جنایتکاران غربی و صهیونیستی بود، سقط و به جهنم واصل شد.

همچنین در این بیانیه بیان شد: پیروزی غیور مردانی که با تکیه بر قدرت ایمان و اعتقاد و اعتماد راسخ به وعده‌های الهی، مقاومت مثال زدنی و اتحاد و انسجام ملی در برابر خون آشام‌های آدمخوار و تروریست های تکفیری داعش که از انجام دادن هر جنایتی هیچ ابایی ندارند، یادآور اتحاد و پیروزی‌های مسلمانان در صدر اسلام به رهبری رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شد: شهد و شیرینی پیروزی کشور دوست و همسایه مسلمان، مطمئنا همه آزادیخواهان و مسلمانان واقعی اعم از شیعه یا سنی را خوشحال می‌کند و یقینا امروز یکی از تلخ ترین روزهای یزیدیان و مرتجعان جهان و صهیونیست های کفتار صفت است.

همچنین در این بیانیه تاکید شد: این پیروزی شیرین مقاومت بر زورگویی، کفر و نفاق، تکفیر و تروریست و اسلام آمریکایی و متحجر غربی، یک پیام روشنی داشت برای افرادی که تصور می‌کنند با سازش، مذاکره و دولت بی‌تفنگ می‌شود امنیت، آرامش و پیشرفت کشور را فراهم کرد و در برابر گرگ‌های آدمخواری که به هیچ دین، مرام و مسلکی اعتقاد ندارند و جز زبان شمشیر و تفنگ، زبانی را متوجه نمی‌شوند، مقاومت کرد.

در این بیانیه اظهار شد: روز به روز پوچی این ادعاها روشن‌تر و حقیقت و درستی راهبرد مقاومت در برابر زور، جنایت و خشونت بیش از گذشته مشخص می‌شود. امروز مهم‌ترین و اصلی‌ترین پایگاه جنایتکاران داعشی فروریخت، اما نه با تکیه بر سیاست‌هایی اسلام آمریکایی و انگلیسی، نه با سازشکاری و تسلیم و مذاکره با قدرت‌های حامی تروریست‌ها، بلکه با یک دولت مردمی مقتدر، با یک دولت با تفنگ، با تکیه بر جوانان غیرتمند و توانمند شیعه و سنی، با اتحاد و انسجام مسلمانان و با پیروی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی. بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی تهران به جهادگران قهرمانی که با از خودگذشتگی در راه دفاع از ارزش‌ها، دین و عقیده، خاک، ناموس، امنیت و حفظ تمامیت ارضی خود قدم نهادند خداقوت می‌گوید و آرزوی توفیق روزافزون برای این عزیزان را دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شد: همچنین تبریک صمیمانه خود را به پیشگاه مقدس صاحب الزمان(عج)و نائب بر حقشان,امام خامنه ای(مد ظله)که شجاعانه بیرق ارزش های انقلاب و اسلام حقیقی را در دست گرفته اند و آنها را در دنیا بسط می دهند مردم، دولت و ملت مقاوم عراق، مردم شهید پرور ایران و به ویژه خانواده های مدافعان حرم تقدیم می کند. باشد که به زودی شر تمام مشرکان، منافقان و مستکبران جهانی با ظهور حضرت ولیعصر(عج) از سر آزادیخواهان و مسلمانان و مردم رنج دیده و ستم دیده و مستضعف جهان زدوده شود.
ارسال نظرات