جعفری گفت: شعار حقوق بشر آمریکایی که توسط آمریکا مطرح شد شعاری است که برای حفظ منافع آمریکا و صهیونیست تعبیه شده است.
کد خبر: ۸۸۸۰۲۹۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه هرات در خطبه های این هفته خود نمازگزاران را به رعایت تقوا الهی توصیه و سفارش کرد.

حجت الاسلام محمد علی جعفری بالاترین درجه تقوا را ترک مکروهات و انجام مستحبات عنوان کرد.

امام جمعه هرات با اشاره به سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع علیهم السلام توسط وهابیت گفت: جریان وهابیت جریان شومی است که با برنامه‌ریزی به دنبال حذف اسلام است، آنها در تلاش هستند از خود مسلمانان برای نابودی اسلام استفاده کنند.

وی داعش را دست پرورده آمریکا عنوان و اظهار داشت: آمریکا که خود را مدعی دموکراسی میداند از این جریان حمایت کرده و با همراهی آل سعود در جهت از بین بردن اسلام ناب محمدی و خاموش کردن فریاد مظلومان جهان است.

امام جمعه هرات افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، این هفته به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، در این هفته شاهد ترور نافرجام مقام معظم رهبری، شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی، شهید محراب، بمباران سردشت و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس بودیم.

جعفری گفت: شعار حقوق بشر آمریکایی که توسط آمریکا مطرح شد شعاری است که برای حفظ منافع آمریکا و صهیونیست تعبیه شده است.

خطیب نماز جمعه هرات آمریکا را دشمن سعادت بشر دانست و خاطر نشان کرد:آمریکا برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر گونه اسباب و وسیله ای برای ترویج فرهنگ غربی در کشورهای اسلامی استفاده خواهد کرد.

حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد: در زمینه واژه آتش به اختیار که توسط رهبر معظم انقلاب بیان شد تعبیرات منفی زیادی به همراه داشت ولی در واقع این واژه به گفته رهبری یک کار فرهنگی خودش جوش و تمیز است و تمیز یعنی قانونمندی کاری که مخالف شرع قانون نباشد.

امام جمعه هرات گفت: آتش به اختیار یعنی کار را برای خدا انجام دادن است.

ارسال نظرات