اطلاعیه مهم سازمان تاکسیرانی تبریز:

امتیاز تاکسی های فرسوده پس از 15 تیر لغو می شود

سازمان تاکسیرانی تبریز با صدور بیانیه ای از دارندگان تاکسی های فرسوده درخواست کرد نسبت به نوسازی این خودروها اقدام کنند.
کد خبر: ۸۸۸۰۳۱۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی تاکسی رانی تبریز، در اطلاعیه سازمان تاکسی رانی تبریز آمده است: آخرین مهلت ثبت نام و آغاز فرایند نوسازی تاکسی های فرسوده 15 تیرماه تعیین می شود و از این تاریخ امتیاز تاکسی هایی که به سن فرسودگی رسیده اند لغو می شود.

در قسمت دیگر این اطلاعیه آمده است: به استناد تبصره 3ماده 2 اصلاحیه آیین نامه الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون راجع به تمرکز امور مربوط به تاکسیرانی ، شهرداری های کلانشهرها موظفند امتیاز بهره برداری تاکسی هایی را که به سن فرسودگی رسیده و دارندگان آنها نسبت به نوسازی خودروهای مذکور اقدام ننموده اند لغو نمایند.

 در ادامه اطلاعیه خطاب به مالکین تاکسیهای فرسوده آمده است: در اجرای مصوبه فوق برای آخرین بارتا مورخه 96/4/15 به مالکین آن دسته از تاکسی های فرسوده که فرایند نوسازی را شروع  نکرده اند مهلت داده می شود تا اقدام نمایند

بر اساس این اطلاعیه در صورت عدم اقدام مالکان این تاکسی های برای نوسازی خودروها پروانه فعالیت آنها ابطال و از فعالیت تاکسی های فرسوده جلوگیری خواهد شد
ارسال نظرات
آخرین اخبار