سرپرست انجمن سینمای جوان استان زنجان:

سه فیلم از زنجان در نخستین جشنواره ملی تدبیر حضور دارد

فیلم سه تن از اعضای انجمن سینمای جوان زنجان وارد بخش مسابقه نخستین جشنواره ملی فیلم تدبیر شد.
کد خبر: ۸۸۸۰۳۶۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: سه فیلم "آجی"، "بزک" و انمیشن "سیبل" که توسط اعضای این انجمن ساخته شده است، در میان فهرست ٨١ اثر راه‌یافته به بخش مسابقه نخستین جشنواره ملی فیلم تدبیر قرار گرفت.

لیلا بیگلی افزود: این جشنواره با محوریت ازدواج و خانواده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان البرز منتشر شده است که در بخش مستند ١٧ اثر و در بخش داستانی، ٦٤ اثر به بخش مسابقه راه یافت.

سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان در معرفی آثار راه‌یافته از این استان به بخش مسابقه اظهار داشت: فیلم "آجی" ساخته علیرضا سلطانی است که انجمن سینمای جوان زنجان مجری طرح بوده و پیش از این در هفته فیلم و عکس زنجان به نمایش درآمده بود. موضوع فیلم در مورد آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و فساد بوده و کار‌گردان آن دغدغه‌‌مند این حوزه است.

وی در مورد فیلم "بزک" نیز اعلام کرد: امیرحسین نظری کارگردانی این اثر را بر عهده دارد در انجمن سینمای جوان زنجان تولید شده که در مورد یک سوء‌تفاهم بوده و با نگاهی رندانه به موضوع مسائل اجتماعی می‌پردازد.

بیگلی در مورد انمیشن "سیبل" نیز توضیح داد: رویا حسنی کارگردانی این انمیشن را انجام داده و انجمن سینمای جوان زنجان مجری طرح است، حسنی از اعضای فعال انمیشن در زنجان بوده و به صورت خانوادگی در این رشته فعالیت می‌کند.

وی با ابراز امیدواری از برنده‌شدن هنرمندان زنجان در جشنواره فیلم تدبیر، گفت: حضور سه هنرمند از این استان درحالی که برخی استان‌ها هیچ نماینده‌ای در جشنواره ندارند نشان از عملکرد خود اعضای انجمن سینمای جوان زنجان و دغدغه‌مندی آنها دارد که امیدواریم با دستیابی آنان به جایزه همراه شود.

ارسال نظرات