تبریز مرا راحت جان خواهد بود؛

بوستان های تبریز میزبان مسافران تابستانی

با آغاز تعطیلات تابستانی و آغاز موج سفرهای تابستانه، بوستان های تبریز میزبان انبوهی از گردشگران و مسافران است.
کد خبر: ۸۸۸۰۳۶۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با گرم شدن هوا و تعطیلات تابستانی، بسیاری از مردم ، تبریز را به عنوان یکی از مهمترین مقصدهای گردشگری خود انتخاب کرده اند.

بسیاری از بوستان های تبریز از آنالار آتالار گرفته تا پارک مسافر و این ائل گلی همیشه زیبا مملو از مسافرانی است که بساط سفر را گسترده اند و لختی در هوای خنک این شهر نفس تازه می کنند.

هر چند گرمای کم سابقه ی روزهای اخیر تبریز، مسافران را هم مثل شهروندان غافلگیر کرده است ولی خنکای نسیم صبحگاهی به خوبی از میهمانان میزبانی می کند.

حالا چادرهای رنگین مسافران در پارک ائل گلی گسترده شده و مسافران این محیط مطبوع را برای تفریح و گذران اوقات انتخاب کرده اند. 

آب و هوای مساعد و ارائه امکانات رفاهی مناسب، این روزها خیل عظیمی از گردشگران و مسافران تابستانی را برای تفریح و گذران اوقات فراغت راهی پارک بزرگ ائل گلی تبریز کرده است.

ائل گلی با قرار گرفتن در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تبریز ، درختان سر به فلک کشیده ی کهنسال با سایه سار های خنک، تامین نخستین نیازهای گردشگری و... به عنوان نقطه عطف گردشگری برای مسافران بی شماری است که راهی تبریز شده اند.

کافی است در میان صدای گذر باد میان شاخ و برگ درختان و صدای مداوم پرنده های بومی کمی دقت کنی تا صدای گفتگوهایی با لهجه های مختلف را در جای جای این پارک بشنوی. لهجه هایی که در کنار یکدیگر ، اشل کوچکتری از سرزمین مان ایران را در ائل گلی گرد هم آورده است.

در این میان  شهرداری تبریز به سنت هر ساله با پیش بینی استقبال بی نظیر گردشگران و شهروندان تبریزی از پارک ائل گلی، بسترهای مناسب جهت میزبانی از میهمانان تابستانی را فراهم کرده اند.

تامین آب شرب مناسب ، سرویس های بهداشتی مرتب، آلاچیق ها و سکوهای پر تعداد برای گستراندن چادرهای مسافرتی، مکان هایی مخصوص برای شست و شوی ظروف و... از جمله امکانات اولیه ای است که برای پذیرایی از سیل میهمانان و مسافرین در ائل گلی تجهیز شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها