با شروع و اجرای طرح راهداری تابستانی در تمامی محورهای مواصلاتی استان زنجان، راهداران و فعالان عرصه حمل‌ونقل جاده‌ای حضوری فعال و چشمگیر خواهند داشت.
کد خبر: ۸۸۸۰۳۷۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

​به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ضمن اعلام آمادگی‌های لازم جهت راهداری سفرهای تابستانی گفت: از سوم تا هفتم تیرماه سالجاری همزمان با آغاز سفرهای تابستانی و ایام تعطیلات عید سعید فطر، یک میلیون 904 هزار تردد در محورهای استان زنجان ثبت شد .

ایرج دست نشان ضمن تأکید بر توجه به هشدارهای ایمنی و ترافیکی و پرهیز از رانندگی طولانی‌مدت افزود: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان با تعاملی بیش از پیش آماده خدمات‌رسانی به مسافرین و کاربران جاده‌ای هستند و تمامی تلاش دستگاه‌ها کاهش تصادفات و افزایش ایمنی سفر با همکاری و همراهی مردم و مسافرین عزیز است.

وی تصریح کرد: در این مدت یک میلیون و 600هزار تردد در محورهای استان زنجان مربوط به تردد وسایل سبک بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان یادآور شد:در این ایام سرعت متوسط وسایل عبوری در جاده های استان 83کیلومتر در ساعت ،درصد تخلف سرعت غیر مجاز 5درصد،درصدسبقت غیرمجاز 1درصد و درصد تخلف فاصله طولی غیر مجاز 15درصد گزارش شده است.

دست نشان خاطر نشان ساخت: با شروع و اجرای طرح راهداری تابستانی در تمامی محورهای مواصلاتی استان زنجان ، راهداران و فعالان عرصه حمل‌ونقل جاده‌ای حضوری فعال و چشمگیر خواهند داشت و با هماهنگی سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان به خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای میپردازند.

ارسال نظرات