فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت: امسال ممکن است فشار جمعیت در مسیر استان وجود داشته باشد و در این راستا باید آمادگی اسکان نیز باید داشته باشیم که مشکلی پیش نیاید.
کد خبر: ۸۸۸۰۳۷۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، سردار محمد قنبری در جلسه ستاد اربعین استان لرستان که در استانداری این استان برگزار شد، اظهارداشت: با توجه به اینکه سال گذشته حجم مسافران اربعین از مسیر لرستان زیاد بود از 10 روز قبل برنامه‌های امینتی و انتظامی را با همکاری دستگاه‌های امنیتی، استانداری لرستان و ستاد اربعین انجام دادیم که خوشبختانه ما یک مورد امنیتی در این زمینه نداشتیم.

وی افزود: سال گذشته به دلیل اینکه مرز مهران چند روزی بسته شد فشار زیادی به استان وارد شد و افراد زیادی برای عبور غیررسمی از لرستان تلاش کردند اما ما کمربند محکم انتظامی برای جلوگیری از خروج غیرقانونی به‌ویژه در زمینهٔ اتباع خارجی که باید از مرز خوزستان تردد می‌کردند، داشتیم و حدود 10 هزار تبعه خارجی دپو شده بودند.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان به فعالیت 15 روزه عوامل نیروی انتظامی در مسیر استان در اربعین سال گذشته اشاره و عنوان کرد: فرهنگ لرستان از طریق موکب‌های استان به مسافران منتقل شد و همه ادارات نیز پای‌کار بودند.

وی گفت: سال گذشته در استان لرستان از همه لحاظ از هلال‌احمر گرفته تا نیروی انتظامی آمادگی وجود داشت و تنها مشکل موجود از باب کرایه‌هایی بود که از مسافران تبعه خارجی گرفته می‌شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان بابیان اینکه در حوزه نیروی انتظامی برای تسهیل امور ترافیکی و تأمین امنیت انتظامی تلاش می‌کنیم تصریح کرد: امسال ممکن است فشار جمعیت در مسیر استان وجود داشته باشد و در این راستا باید آمادگی اسکان نیز باید داشته باشیم که مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/z

ارسال نظرات