آیت الله دکتر عاملی:

خانواده شهدا در حساس ترین مقطع تاریخی پای این انقلاب ایستادند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در مراسم بزرگداشت شهدای روستای مجره خلخال اظهار داشت: خانواده شهدا در حساس ترین مقطع تاریخی پای این انقلاب ایستادند و آن را همواره باحضور خود در عرصه‌هایی که لازم بوده حفظ و حراست کردند.
کد خبر: ۸۸۸۰۳۹۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری از اردبیل، در این مراسم که با حضور استاندار اردبیل،نماینده مردم خلخال و کوثر و امامجمعه خلخال و با سایر مسئولین شهرستانی برگزار گردید آیت الله سید حسن عاملی با تقدیر از برگزاری چنین مراسماتی گفت:ما این نظام مبتنی بر دموکراسی را مدیون کسانی هستیم که در سختترین شرایط بعد از انقلاب- یعنی هشت سال دفاع مقدس ـ پای این نظام و انقلاب ماندند و قهرمانانه در مقابل دشمن سینه سپر کردند.

وی گفت:هنر بزرگ انقلاب اسلامی در این بود که توانست دموکراسی به معنای واقعی را در ایران مستقر کند و این میسر نبود جز با حضورجوانهای متدین،شجاع و حماسی.

آیتالله دکتر عاملی با اشاره به مقام شامخ شهدا بیان کرد:خانواده ارجمند شهدا در حساس‌ترین مقطع تاریخی از انقلاب و در حالیکه نظام اسلامی ایران درگیر جنگی بود که ناخواسته به ایران تحمیل شد به یاری این نظام و انقلاب شتافتند و با تقدیم فرزندان برومند خود نقش بزرگی در به ثمر رساندن درخت نوبارور انقلاب داشتند.

وی با اشاره به وابستگی شدید سیاسی،اقتصادی و فرهنگی ایران به امریکا در زمان شاه گفت: وضعیت امور داخلی کشور در زمان پهلوی امور بسیار اسفناک بود و کارها به دست افراد نالایق، سرسپرده و عیاش سپرده شده بود ولی اکنون چنین نیست هرچند در مواردی شاهد این کم کاستی ها نیز بوده‌ایم که ان‌شاءالله درصدد حل آن هستیم.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی به همت پایگاه بسیج روستای مجره برپا شده بود که حال و هوای خاصی داشت.

 
 
خبرنگار خبرگزاری بسیج از خلخال:محمدعلی احمدنژاد
ارسال نظرات
آخرین اخبار