پیشرفت ۹۵ درصدی طرح انتقال فاضلاب مسکن مهر دهدشت

طرح خط انتقال فاضلاب مسکن مهر دهدشت بیش از ۹۵ درصد پیشرفت کاری دارد.
کد خبر: ۸۸۸۰۴۳۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهدشت در بازدید از طرح خط انتقال پیشرفت ۹۵ درصدی طرح خط انتقال فاضلاب مسکن مهر دهدشتفاضلاب مسکن مهر دهدشت گفت: یکی از برنامه‌های اصلی اداره آب و فاضلاب شهری دهدشت تکمیل خط انتقال فاضلاب مسکن مهر این شهر است.
داریوش فقهی‌پور افزود: با توجه به توپوگرافی محل قرار گرفتن مسکن مهر دهدشت و فاصله‌ای که از  شهر دارد اتصال خط انتقال فاضلاب این شهر به شبکه فاضلاب شهری دارای مشکلات و پیچیدگی ‌های فنی خاصی است که همین مسئله باعث طولانی شدن روند اجرای این طرح شده بود.
وی طول خط انتقال فاضلاب مسکن مهر را بالغ بر 2 و نیم کیلومتر  عنوان کرد و گفت:  اتصال مسکن مهر دهدشت یکی از مطالبات جدی ساکن این منطقه بود.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهدشت میزان پیشرفت این طرح را بیش از 95 درصد عنوان کرد و گفت: تلاش خواهد شد تا اواسط ماه جاری این طرح تکمیل و به شبکه فاضلاب شهر دهدشت متصل شود.
وی با بیان اینکه طرح شبکه فاضلاب شهری دهدشت در حال حاضر در مناطق گلزار شهداء، خیابان جهاد کشاورزی و بلوار شهید آرانپور در  حال اجر است ادامه داد: آگاهی اهالی شهر دهدشت از مزایای شبکه جمع‌آوری فاضلاب باعث شده شهروندان استقبال خوبی برای اجرای این طرح داشته باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار