تولید سالانه ۳۸ میلیون مترمکعب آب شرب در استان

تولید سالانه آب شرب در کهگیلویه و بویراحمد ۳۸ میلیون متر مکعب است.
کد خبر: ۸۸۸۰۴۳۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آب را حیاتی‌ترین عامل برای ادامه تولید سالانه ۳۸ میلیون مترمکعب آب شرب در استانحیات بشر عنوان کرد و گفت: اهمیت این ماده حیاتی به اندازه‌ای است که از اول تا هفتم تیرماه به نام هفته آب نامگذاری شده است.
لدنی‌نژاد با اشاره به تعداد مشترکان آب و فاضلاب شهری در استان افزود: 152 هزار مشترک آب و 35 هزار مشترک فاضلاب در استان وجود دارد.
وی تعداد مخازن آب در کهگیلویه و بویراحمد را 52 باب عنوان کرد و ادامه داد: یک هزار و 750 کیلومتر طول شبکه و خطوط انتقال آب در شهرهای استان است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طول شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در استان 350 کیلومتر است گفت: حجم آب تولیدی سالانه در کهگیلویه و بویراحمد 38 میلیون مترمکعب است.
لدنی‌نژاد در ادامه با اشاره به مصرف بالای آب در استان افزود: مصرف آب در کهگیلویه و بویراحمد 30 درصد از میانگین کشوری بالاتر بوده و باید این موضوع به صورتی مطلوب مدیریت و ساماندهی شود.
وی وجود انشعاب‌های غیرمجاز را یکی از عوامل اساسی و موثر در افزایش مصرف آب دانست و ادامه داد: هر انشعاب غیرمجاز چهار برابر انشعاب مجاز آب مصرف می‌کند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از تشدید برخورد با مشترکان غیرمجاز آب در استان خبر داد و گفت: افراد متخلف به دستگاه قضایی معرفی و برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار