تکمیل خط انتقال آب روستاهای چاه بردی،سرپری و چارمه

طرح اصلاح خط انتقال روستاهای چاه‌بردی، سرپری و چارمه شهرستان کهگیلویه در دو ماه اخیر تکمیل شد.
کد خبر: ۸۸۸۰۴۳۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
مدیر امور آب و فاضلاب دهدشت با اشاره به اینکه آبفای شهری تکمیل طرح اصلاح خط انتقال آب روستاهای چاه بردی،سرپری و چارمهدهدشت تامین آب شرب بیش از 19 روستای اقماری اطراف این شهر را بر عهده دارد گفت: در دو ماه اخیر طرح اصلاح خط انتقال روستاهای چاه‌بردی، سرپری و چارمه شروع و تکمیل شد.
داریوش فقهی‌پور اعتبار این طرح را بالغ بر 320 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این کار به منظور افزایش کیفیت و جلوگیری از شکستگی و هدر رفت آب انجام گرفت.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهدشت همچنین گفت: در سه ماه اخیر بیش از 120 دستگاه کنتور خراب و معیوب در شهر دهدشت و روستاهای اقماری تعویض شد.
 فقهی‌پور در ادامه از نصب بیش از 190 فقره انشعاب آب و فاضلاب در سه ماه گذشته در شهر دهدشت خبر داد و افزود: در سال جاری نصب انشعاب فاضلاب در شهر دهدشت سرعت بیشتری به خود گرفته و شهروندان نسبت به سال‌های گذشته استقبال خوبی برای اتصال فاضلاب خانگی به شبکه فاضلاب شهری دارند.
وی ادامه داد: تلاش می‌شود با کارهای فرهنگی و حضور کارشناسان آب و فاضلاب در محلاتی که شبکه فاضلاب در حال اجرا است، توضیحات کارشناسی و فنی درباره اهمیت نصب انشعاب فاضلاب ارائه کنند.
ارسال نظرات