مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت: امسال برای نخستین بار موکب‌های دارای شناسنامه و پروانه موکب از سازمان بازرسی قادر به فعالیت خواهند بود، دولت ایران هیچ خدماتی به موکب‌های فاقد شناسنامه ارائه نمی‌دهد.
کد خبر: ۸۸۸۰۴۷۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اصغر حقی پور امروز در جلسه ستاد اربعین لرستان بابیان اینکه امسال برای نخستین بار موکب‌های دارای شناسنامه و پروانه موکب از سازمان بازرسی قادر به فعالیت خواهند بود، اظهار داشت: دولت ایران هیچ خدماتی به موکب‌های فاقد شناسنامه ارائه نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات گسترده‌ای با پخش فراخوان و تیزر در جهت کمک‌های مردمی انجام‌شده، افزود: تاکنون از 3 موکب با ظرفیت 5 هزار نفر در سراسر استان به جزء قرارگاه صاحب‌الامر ثبت‌نام به‌عمل‌آمده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان بیان کرد: زمین مناسبی که دارای آب، برق و گاز باشد در اختیار استان قرار داده‌شده و رایزنی‌ها برای تحویل زمین از کربلا نیز در حال انجام است.

وی گفت: در سال گذشته 100 میلیون تومان برای تأمین چادر موردنیاز اسکان، سردخانه، سرویس بهداشتی، تخت بهداری، کپسول آتش‌نشانی، پتو و زیرانداز فراهم شد که امسال نیز با توجه به پیش‌بینی افزایش زائرین آمادگی این راداریم که به نحو احسنت از این افراد پذیرایی کنیم.

حقی پور افزود: تهیه زیرساخت‌های لازم بر عهده وزارت کشور بوده و مابقی امور با کمک‌های مردمی انجام می‌شود که رسانه‌ها و صداوسیمای استان از اکنون باید با پخش فراخوان از مردم در جهت کمک‌های مادی دعوت به عمل‌آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات