خبرهای داغ:
استاندار خوزستان:

استعلام‌های سازمان‌ها مانع سرمایه‌گذاری های بخش خصوصی در بخش گردشگری خوزستان شده است

استاندار خوزستان گفت: استان خوزستان با دارا بودن ظرفیت‌‌های فراوان در بحث گردشگری، کارگروه‌های گردشگری میراث فرهنگی استعلام‌های فراوانی را از سوی سازمان‌ها دریافت می‌کند که این امر مانعی را در سرمایه‌گذاری‌های خصوصی در استان ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۸۸۰۵۰۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶

غلامرضا شریعتی عصر امروز در جلسه کارگروه گردشگری که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: کارگروه گردشگری میراث فرهنگی به منظور بحث مسائل و مشکلات و همچنین در خصوص تصویب طرح‌ها در این حوزه برگزار می‌شود.

وی افزود: استان خوزستان به علت دارا بودن ظرفیت‌های زیاد، استعلام‌های زیادی در این خصوص از سوی سازمان‌ها صورت می‌گیرد که این موضوع باعث ایجاد روند کند در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌شود به عنوان مثال در استان لرستان تنها از 7 محل استعلام صورت می‌گیرد این در حالی است که استان خوزستان از 21 سازمان و محل استعلام انجام می‌شود و این امر تنها به علت ظرفیت‌های استان است.

استاندار خوزستان ادامه داد: با توجه به این موضوع سرمایه‌گذاری های بخش خصوصی در اکثر موارد با مانع روبه‌رو شود و این امر باعث این شد تا با توجه بیشتر به سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی، درصدد ایجاد تسهیل در سرمایه‌گزاری شود.

وی خاطر نشان کرد: در بحث سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی کار و تلاش بیشتر از سوی تمام سازمان‌ها و به خصوص در نزد استانداری حائز اهمیت فراوان شود تا بتوان آینده بهتر را در سرمایه‌گذاری شاهد باشیم و با عنایت به ظرفیت‌های استان خوزستان از تمام آنها استفاده مطلوب را داشته باشیم.

شریعتی با اشاره به موضوع استعلام‌ها از سوی سازمان‌ها عنوان کرد: این موضوع نباید مانعی در سرمایه‌گذاری ها باشد و باید به عنوان فرصت از آنها بهره جست.

استاندار خوزستان افزود: در حال حاضر در کارگروه گردشگری طرح بخش خصوصی تنگه تکاب با تلاش‌های بسیار تصویب شد که این طرح از طرف سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و همچنین اعتبار 100  میلیارد تومانی از سوی اعتبارات استان  انجام شد که در مراحل پایانی به سر می‌برد و البته سازمان محیط‌زیست استان خوزستان ایراداتی به این طرح داشت که خوشبختانه قابل حل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها