خبرهای داغ:
صبح امروز؛

بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر و هئیت همراه از پایگاه امدادو نجات بین شهری قرق/تصاویر

صبح امروزدبیرکل جمعیت هلال احمر و هئیت همراه از پایگاه امدادو نجات بین شهری قرق بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۸۰۵۱۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ،مصطفی محمدیون در بازدید از پایگاه امداد و نجات بین شهری قرق شهرستان گرگان و نشست صمیمی با نجاتگران این پایگاه اظهار کرد: تلاش برای نجات جان دیگران در هر شرایطی جزء اقداماتی است که به طور قطع پاداش دنیوی و اخروی بالایی دارد.
وی از تلاش تمامی امدادگران در سطح کشور در راستای دستگیری از مجروحان، گمشدگان و حادثه‌دیدگان گفت: حضور شما در سطح جاده‌ها و مسیرهای مختلف کشور در کنار برقرار کنندگان نظم و امنیت، یک آرامش خاطر و یک امنیت روانی برای همه مسافران و مردم است.
 
دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر از آمادگی و توانمندی بسیار بالایی برخوردارند و تمامی نجاترگان و امدادگران باید همیشه خود را بروز کرده و در هر لحظه آماده خدمت‌رسانی به حادثه‌ دیدگان باشند.
 
محمدیون به حضور سریع، دقیق و موثر تیم‌های امداد و نجات در عرصه‌های جاده‌ای، کوهستان، دریا و سواحل در سطح کشور و در طول 24 ساعت روز و تمام فصل‌ها اشاره کرد و گفت: تاثیرپذیری مجموعه هلال احمر امروز بر همگان مشخص است، پس همه ما باید تلاش کنیم تا نجاتگر و امدادگر مردمی باشیم که به ما اعتماد کردند.
گفتنی است در این نشست و بازدید سلیمی معاون امداد و نجات با ابراز رضایت از اقدامات تیم‌های امداد و نجات در استان گلستان گفت: خوشبختانه اقدامات و تلاش‌های هلال احمر گلستان در حوادث چند سال اخیر بسیار خوب و رضایتبخش بوده و نشان دادند که می‌توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.
 
لازم به ذکر است در این بازدید، جمال الدینی معاون آموزش پژوهش جمعیت هلال احمر، و رحمتی مدیرکل روابط عمومی دبیر کل جمعیت را در این سفر همراهی کردند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار