مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه : با اتمام عملیات گاز رسانی به ۲۸روستای استان اردبیل ۹۳درصد خانوارهای روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد .
کد خبر: ۸۸۸۰۵۷۷
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل فیروز خدائی در گفتگو با خبرنگار بسیج از اردبیل گفت : عملیات گازرسانی به ۲۸ روستای استان اردبیل شروع شده که  در این عملیات به ۱۸ روستای بخش کورائیم از توابع شهرستان نیر و ۱۰ روستا ی بخش هیر از توابع شهرستان اردبیل گازرسانی می شود .
وی اضافه کرد : برای گاز رسانی به این روستاها اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال پیش بینی شده است که با اجرای ۱۳۰ کیلومتر خطوط شبکه توزیع گاز بیش از ۸۰۰ خانوار روستائی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد .

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد : در حال حاضر بیش از ۸۰۰ روستای استان  دارای گاز طبیعی هستند  و امیدواریم با هماهنگی و همکاری مطلوب بین دستگاه های اجرایی در کمترین زمان شاهد اتمام پروژه های تازه شروع شده هم باشیم .
خدائی گفت : گاز رسانی به روستاهای بالای ۲۰خانوار در اولویت است و تا اواسط سال اینده عملیات گارزرسانی به روستاهای بالای ۲۰خانوار در استان اردبیل به اتمام خواهد رسید.
 
خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل:کبری عزیزی 

ارسال نظرات