امام جمعه زاغه گفت : خیلی از بندها 2030با مبانی اسلامی منافات دارد وبه فرض اینکه اگر اینطور نباشد هیچ دلیلی ندارد که دیگران برای ما تصمیم بگیرند.
کد خبر: ۸۸۸۰۶۸۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
حجت الاسلام زینی وندیان در گفتگو با خبرنگار بسیج ازلرستان افزود : پایه و اساس کشور آموزش وپرورش است که باید خیلی به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه نظر مقام معظم رهبری در مورد سند 2030 فصل الخطاب است گفت : خیلی از بندها آن با مبانی اسلامی منافات دارد وبه فرض اینکه اگر اینطور نباشد هیچ دلیلی ندارد که دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

امام جمعه زاغه عنوان کرد: دین اسلام به عنوان کاملترین دین است که کوچکترین و ریزترین مباحث و مسائل در آن گنجانده شده است.

وی با اشاره به اینکه 17 هدف در این سند گنجانده شده است بیان کرد: در بحث 4و5این سند که مربوط به آموزش وپرورش و تربیت است خیلی از موارد آن با اصول اسلامی منافات دارد.

زینی وندیان با بیان اینکه اگر این سند را امضا کنند باید به یونیسکو گزارش بدهیم و این کار خودش یک نوع جاسوسی است گفت : ما در بحث هسته ای فراموش کردیم که دولت آمد تعدادی از اسامی دانشمندان هسته ای را به آژانس داد و آنها هم به آمریکا داد که دراین رابطه دانشمندان هسته ای ما را شناسایی کردند و آنها را ترور کردند.

امام جمعه زاغه تاکید کرد : وقتی که این سند را امضا بپذیری باید به طور کامل اجرا شود و الزام آور می شود و نمی توان بندهایی از آن را اجرا نکرد که اگر انجام نشود تحریم و جریمه خواهند شد.

وی تصریح کرد: آنها قبول نمیکنند که چه چیزی با اسلام منافات دارد یا ندارد باید به بطور کامل اجرا انجام شود و این را می رساند که هیچ دلیلی برای قبول کردن این سند وجود ندارد.

زینی وندیان خاطر نشان کرد:اینها با این روشهادنبال ساختن یک دهکده جهانی هستند که خودشان کدخدای آن باشند واین کار صورت ن میگیرد مگر اینکه فرهنگ سایر کشورها را مانند فرهنگ خودشان بکنند.

انتهای خبر/z

ارسال نظرات