خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم کشاورزی گرگان؛

اساتید دانشگاه‌ها با آگاه سازی و افزایش بینش دانشجویان با تهدید ها مقابله کنند

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم کشاورزی گرگان گفت: اساتید دانشگاه ها باید عنوان فرماندهی جنگ نرم را با آگاه سازی و افزایش بینش بین دانشجویان را همراه با معرفی آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) در دست بگیرند و با این تهدید ها مقابله کنند.
کد خبر: ۸۸۸۰۶۹۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت‎الاسلام علی نامدار در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: کشور ایران به عنوان یک کشور با بیشینه تمدن بزرگ است که با آمدن اسلام این تمدن به غنای فراوانی رسیده است و دانشمندان تراز اول این تمدن اکنون از دانشمندانی هستند که از نظر اعتقادی مسلمان بودند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی(ره) توانست دکترین را بر دنیای سیاست تحمیل کند، افزود: این دکترین مردم‌سالاری دینی بوده است و این مزاحم اندیشه‌ی توسعه‌گرانه استکبار غرب بوده است و برای این موضوع نقشه کشیدند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به زانو در بیاورند و اثرات این نظام را خنثی کنند و در این راه از هیچ جنایاتی دریغ نکردند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم کشاورزی گرگان مسائلی که در جهان بشیریت و منطقه آسیای غربی به آن برخورد می‎کنیم تمام طراحی شده و مو به مو در حال اجرا می باشد ولی آنها غافل از قدرت بازدارنده امت اسلامی که رهبری این قدرت متمرکز در ایران و زیر سایه ولایت هستند.

حجت‎الاسلام  نامدار با بیان اینکه نسل جوان ما نسبت به این همه تهاجم و دشمنی شناخت کافی ندارد گفت:وظیفه اهالی فرهنگ در تمام بسترها شناخت ماهیت استکبار به جوانان است.

وی افزود: آنچه واقعیت است باید به جوانان گفته شود تا این نسل عزم خود را جزم کرده و برای احیای تمدنی که از دست رفته تلاش کند در این میان دانشگاه‎ها همانطوری که مقام معظم رهبری تاکید دارند و آنها را افسران و فرماندهان جنگ نرم نامیدند باید به شکل جدی نقش‎آفرینی کنند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم کشاورزی گرگان از اساتید دانشگاه به عنوان فرماندهان جنگ نرم و از دانشجویان به عنوان افسران این جبهه با توجه به فرامین مقام معظم رهبری یاد کرد و گفت: اساتید دانشگاه ها باید عنوان فرماندهی جنگ نرم را با آگاه سازی و افزایش بینش بین دانشجویان را همراه با معرفی آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) در دست بگیرند و با این تهدید ها مقابله کنند.

حجت‎الاسلام  نامدار تاکید کرد: دانشجویان باید خودشان مطالعه کنند و اگر استاد در صدد شناساندن چهره استکبار به دانشجو تلاش نکند در حقیقت به اسلام، دانشجویان و ایران جفا کرده است و استاد باید به دنبال این مباحث باشد و استکبار را به دانشجویان بشناساند و بگوید که اکنون استکبار چه خطراتی برای جامعه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار