فرمانده سپاه دشتی خاطرنشان کرد: خدا شهادت رانصیب هرکسی نمی کند و توفیقی بوده که شهیدان به چنین سرنوشتی برسند
کد خبر: ۸۸۸۰۶۹۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی؛ علی غضنفری در مراسم شهدای هفتم تیر در جمع بسیجیان اظهار کرد: شهدا و کسانی که در حادثه هفتم تیر به این مقام رسیدند راه سختی را تحمل کرده بودند.

وی گفت: منافقان و کسانی که موجب به شهادت رسیدن عزیزان ما در حزب جمهوری شدند، منافقانی بودند که دلشان مرده است.

غضنفری افزود: امروز وصف ایران و آمریکا به پیله ابریشم شباهت دارد که آمریکا در پیله خودش مرده وابریشمی که به دست می آورد همان اذیتی است که به ایران می کند و ما با اذیت های آن آزاد می شویم.

وی با بیان اینکه شهدا در راه خدا ایستادگی کردند تا بتوانند آزاد شوند، تصریح کرد: عملیات تروریستی هفتم تیر اگر کشف می شد شاید منافقان مجازات نمی شدند اما با شهادت جمعی از بهترینها، مردم در واقع از دست گروهگهای منافق آزاد شدند.

غضنفری با اشاره به حادثه هفتم تیر تاکید کرد: برچسب منافق برای این گروهگها کافی بود که امروز متوسل می شوند به کشورهای آمریکا، اسرائیل، آلمان، عربستان تا به آنها مکانی برای فعالیتشان بدهند.

وی خاطرنشان کرد: شهادت، بهترین حسنه است که خدا نصیب هرکسی نمی کند و توفیقی بوده که شهیدان به چنین سرنوشتی برسند.

وی در ادامه گفت: خطر امروز برای کشور این است که دشمن می خواهد انقلاب را از محتوی خارج کند.

غضنفری اظهار کرد: محتوی انقلاب، فرهنگ عمیق دینی و همان هویت دینی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند.

وی خاطرنشان کرد: منافع ملی خود را بر اساس هویت ملی خودمان تقویت می کنیم که هویت ملی ما ریشه تاریخی و روحیه انقلابی گری ما می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به ریشه های دینی ملت ایران تاکید کرد: انقلاب، زمانی که از ریشه های دینی و روحیه انقلابی فاصله گرفت وخارج شد ضرر کردیم.

وی تاکید کرد: دشمن امروز، همه تلاشش را می کند که به ما ضربه بزند و دیدید که پاسخ یک حرکت تروریستی را با سیلی جواب دادیم، پس نباید کوتاه آمد چرا که دشمن در عرصه اقتصادی و بین المللی می خواهد ضربه بزند ولی نمی تواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها