اعطای تسهیلات حمایتی تا سقف 5 میلیارد تومان با نرخ 12 درصد می تواند شروع خوبی برای حمایت از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی نوپا باشد.
کد خبر: ۸۸۸۰۷۱۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان، گفت: شهریور امسال از سه نقشه فرش مختص استان زنجان رونمایی خواهد شد که این سه طرح کشیده شده به نام زنجان ثبت ملی شده و هم اکنون نیز در مرحله بافت میباشد.

ناصر فغفوری با تاکید بر اهمیت مضاعف مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت در تشکیل شرکت‌های دانش بنیان، افزود: یکی از اهداف کارگروه اقتصاد دانش بنیان، توسعه کمی این شرکت‌هاست و باید فعالیت اقتصادی حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن بر مبنای دانش بنیان انجام گیرد ودستگاه های اجرایی برنامه‌های خود را در این راستا توسعه دهند.

وی در ادامه با اشاره به کمرنگ بودن فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در استان زنجان طی سال گذشته اظهار داشت: فعالیت‌ اقتصادی در این راستا باید با تغییر نگرش در تولید کنندگان صورت گیرد تا بتواند منجر به ایجاد ارزش افزوده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تمرکز بر پیشرقت اقتصاد دانش بنیان در استان را در سال جدید ضروری دانست و تصریح کرد: برنامه‌های اجرایی و مطالعه شده در این راستا نباید فقط در دانشگاه‌ها مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد. کارگروه اقتصاد دانش بنیان باید این دانش را به سمت تولیدکنندگان سوق داده و ارتباط لازم را میان دانشگاهها و تولیدکنندگان ایجاد کرده و مورد حمایت قرار دهد.

فغفوری افزود: اعطای تسهیلات حمایتی تا سقف 5 میلیارد تومان با نرخ 12 درصد میتواند شروع خوبی برای حمایت از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی نوپا باشد.

ارسال نظرات