شهردار تبریز از طرح ساخت نمایشگاه و یادمان عملیات بدر بازدید کرده و در جریان طرح کلی و روند اجرایی آن قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۸۰۷۲۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی، در حاشیه این این بازدید، اظهار داشت: طرح مشارکتی نمایشگاه و یادمان عملیات بدر با همکاری سازمان بسیج شهرداری تبریز و سپاه عاشورا، در نزدیکی مرکز فرماندهی این مجموعه در نظر گرفته‌شده است.

دکتر نجفی اضافه کرد: با اجرای این طرح، فضای معنوی جبهه‌های نبرد با طراحی مقیاسی از عملیات  بدر، به صورت یک نمایشگاه و یادمان دایمی، در دسترس مراجعان قرار خواهد داشت.

وی با تاکید بر این‌که جنبه‌های هنری طرح، باید مورد توجه عوامل اجرایی باشد، گفت: نمایشگاه‌های دفاع مقدس، در صورت نزدیکی به شرایط ویژه سال‌های جنگ و بهره‌مندی از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های پیشکسوتان دفاع‌مقدس، نقش جذاب و تاثیرگذار برای نسل جدید خواهد داشت.

 
طرح نمایشگاه و یادمان شهید باکری، با هدف معرفی عملیات بدر و نحوه شهادت سردار شهید مهدی باکری در نزدیکی ساختمان سپاه عاشورا در نظر گرفته شده و در اجرای آن، بهره‌گیری از عناصر واقعی جبهه‌های نبرد از قبیل نیزار، سنگر، قایق، موتور فرماندهی، اسکله شناور، مناطق آبی و باتلاقی و سایر المان‌های میدانی، پیش‌بینی شده است. 
ارسال نظرات