ارایه برنامه های آموزشی و ترویجی کشاورزی در قالب برنامه های رادیویی و تلویزیونی با استقبال بسیار خوب جامعه کشاورزی استان مواجه شده است.
کد خبر: ۸۸۸۰۷۷۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: تهیه و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی یکی از کارآمدترین ابرازهای اطلاع رسانی در بخش کشاورزی محسوب می شود و در استان زنجان نیز در تهیه برنامه های رادیویی و تلویزیونی همواره تلاش شده موضوعات مختلف به شکلی بسیار ساده و قابل فهم برای کشاورزان تشریح شود.

سهیل نصرتی با اشاره به اینکه ارایه برنامه های آموزشی و ترویجی کشاورزی در قالب برنامه های رادیویی و تلویزیونی با استقبال بسیار خوب جامعه کشاورزی استان مواجه شده است، تصریح کرد: طی خرداد ماه پنج برنامه تلویزیونی 20 دقیقه ای از بخش کشاورزی استان زنجان تهیه و از شبکه آموزش پخش شد.

وی اظهار داشت: طی خرداد ماه همچنین 14 برنامه 20 دقیقه ای جمعا به مدت 280 دقیقه با موضوع کشاورزی از شبکه استانی اشراق تحت عنوان برنامه برکت تهیه و پخش شده است.

نصرتی با بیان اینکه برنامه رادیویی «کندیمیز» از دیگر برنامه هایی است که به تشریح موضوعات مختلف کشاورزی استان پرداخته و مخاطبان بسیار زیادی دارد، افزود: در قالب این برنامه نیز طی خرداد ماه مباحث کشاورزی مختلف متناسب با نیاز بهره‌برداران، در مدت زمان 2 هزار و 430 دقیقه ارایه شده است.

مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خاطرنشان کرد: برنامه «برکت» سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته ساعت 19:30 الی 19:50 از شبکه اشراق و برنامه رادیویی «کندیمیز» نیز هر روز به جز جمعه ها راس ساعت 19:15 تا 20 به روی آنتن می رود.

وی خاطر نشان ساخت: سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در جشنواره دوسالانه شهید آوینی طی سال 94 رتبه نخست تولیدات رادیویی را از آن خود کرده است.

ارسال نظرات