ویژه برنامه های بسیج دانشجویی اردبیل در تابستان 96 اعلام شد؛
مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در تشریح ویژه برنامه های بسیج دانشجویی ویژه تابستان 96 از اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم خبرداد و گفت: جهت تقویت روحیه شادی و نشاط بین جوانان نیز صعود به سبلان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۸۸۰۷۷۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازابصارخبر، معین الدین اسدی مسئول بسی دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه دانشجو باید در کنار تحصیل علم، فعالیت های سیاسی، علمی و فرهنگی نیز انجام دهد تا در هر زمینه ای که به حضور جوان ایرانی نیاز است به عنوان افسران جوان جنگ نرم و روشنفکر جامعه حضور داشته باشد، به تشریح برنامه های بسیج دانشجویی در تابستان 96 پرداخت و گفت: بسیج دانشجویی استان همانند سال های گذشته جهت پر کردن اوقات فراغت دانشجویان بسیجی برنامه های متنوع آموزشی ، معرفتی و ورزشی را در دست اجرا دارد.

اسدی در ادامه سخنان خود به برخی از برنامه های متمرکز بسیج دانشجویی ویژه تابستان اشاره کرد و گفت: در کنار اجرای دوره های متمرکز خط امام در استان، دانشجویان ممتاز و برگزیده بسیجی نیز به دوره هایی چون طرح ولایت کشوری و شهید چمران نیز اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان از برگزاری اردوهای جهادی در طول تابستان خبرداد و گفت: طبق سنوات کذشته دانشجویان در قالب گروه های جهادی به منظور خودسازی و محرومیت زدایی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

وی افزود: علاوه بر اردوهای بلندمدت در تابستان،برگزاری اردوهای یک روزه نیز در طول سال پیش بینی شده است.

اسدی در ادامه سخنان خود از اعزام دانشجویان بسیجی به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور در طول تابستان خبرداد و گفت: به منظور تقویت روحیه ایثار و از خود گذشتگی، دانشجویان بسیجی به همراه متربیان طرح ولایت مرداد ماه سال جاری به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام خواهند شد.

وی لزوم تقویت روحیه شادی و نشاط در بین جوانان را یادآور شد و گفت: به منظور عملی کردن بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحصیل،تهذیب و ورزش مردادماه سالجاری نیز یک دوره صعود به قله سبلان در نظر گرفته شده تا دانشجویان بسیجی علاوه بر تقویت آمادگی جسمانی با تقویت روحیه شادابی و نشاط با انرژی بیشتری سالتحصیلی را آغاز کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان در پایان سخنان خود از برگزاری جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان بسیجی،شاهد و ایثارگر استان در پاییز سالجاری خبرداد و گفت:سومین کنگره شهدای دانشو نیز اواخر اذرماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات