الیاسی اعلام کرد: بوستان معرفت کلاس‌هایی برای کودکان است که براساس اولویت‌های این گروه سنی دروس و سرفصل‌های مختلف در حوزه علوم دینی و اسلامی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۰۷۸۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی در گفت‌وگویی گفت: در تابستان امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برگزاری سه طرح هسته فرهنگی و 12 طرح بوستان معرفت در نکا در دستور کار است که امیدواریم با حضور پر شور و همه‌جانبه برگزار شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی درست و صحیح برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و ارتقای سطح معنویات آنها است که امیدواریم با حضور پربار کودکان، نوجوانان و جوانان شاهد رشد و توسعه در این بخش باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا افزود: این کلاس‌ها با به‌کارگیری از توان مربیان و روحانیون در ایام تعطیلات تابستان برای خواهران و برادران به طور مجزا برگزار می‌شود.

این مسؤول اعلام کرد:  بوستان معرفت کلاس‌هایی برای کودکان است که براساس اولویت‌های این گروه سنی دروس و سرفصل‌های مختلف در حوزه علوم دینی و اسلامی ارائه می‌شود.

الیاسی با اشاره به اینکه طرح هسته فرهنگی از جمله طرح‌های توانمند در اوقات فراغت تابستان است، یادآور شد: در این بخش از طرح اوقات فراغت، افراد بعد از 16 جلسه برگزاری کلاس اقدام به تهیه نشریه با موضوعات و استانداردهای خاص می‌کنند که این نشریات در استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از طرح‌های اوقات فراغت در سطح مراکز، خانه‌ها و مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود، افزود: در کنار ارائه آموزش‌های لازم در این طرح‌ها، اردوهای علمی، سیاحتی و زیارتی هم گنجانده شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا گفت: تقویت بصیرت دینی، آگاهی‌های اجتماعی، رفع شبهات دینی و اعتقادی و تبیین اهداف جنگ نرم فرهنگی دشمنان از اهداف مهم این طرح‌ها است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها