مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان زنجان:

وضعیت احداث بیمارستان شفیعیه زنجان به کلینیک ویژه رو به اتمام می باشد

با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان، وضعیت احداث بیمارستان شفیعیه زنجان به کلینیک ویژه رو به اتمام می باشد و امسال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۸۸۰۷۸۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان زنجان درراستای اجرای نیت واقف خیر اندیش حاج شفیع از تغییر وضعیت بیمارستان قدیمی فرسوده به احداث بیمارستان شفیعیه به کلینیک ویژه با دانشگاه علوم پزشکی طی امسال خبر داد و گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان، بیمارستان شفیعیه امسال مورد استفاده قرار خواهد گرفت با این تفاوت که به کلینیک ویژه تبدیل خواهد شد.

احمد نیکنام در ادامه افزود: در این راستا نیز دانشگاه تقویت کلینیک‌های ویژه خود را در استان در دستور کار خود دارد تا بتواند از این طریق خدمات بهتری به مردم ارائه دهد.

وی اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی تاکنون توانسته‌ایم در حدود 70 درصد ساختمان را به پایان برسانیم که هزار ن نفر در حاشیه شهرها را تحت پوشش خود قرار دهیم تا از این طریق بتوانیم پوشش بهداشتی را در این مناطق تضمین کنیم؛ چرا که توجه به بهداشت و سلامت مردم در هر جایی از ضروریات و نیازهای اصلی جامعه به شمار می‌رود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه با اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت توانسته‌ایم به بسیاری از اهدافی که برنامه‌ریزی کرده بودیم دست‌یابیم هر چند که مشکلات بسیاری در این مسیر وجود داشت با این ‌حال این طرح به قوت در حال ادامه ساخت است و با پشتکار و توان بیشتر در بخش‌های دیگر ادامه پیدا خواهد کرد.

احمد نیکنام بیمارستان شیفیه را از قدیمی ترین بیمارستان های زنجان و موقوفه حاج شفیع ابریشمیˈدانست و گفت ،عرصه و اعیان این بیمارستان موقوفه است و هرگونه اقدام غیر درمانی در این فضا غیرقانونی و خلاف نیت واقف است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار