پذیرش کارآموز در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بیله سوار

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بیله سوار از آغاز پذیرش کارآموز در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بیله سوار خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۰۷۹۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازابصارخبر، صادق امامی رئیس فنی و حرفه ای شهرستان بیله سوار اظهار کرد: براسال مصوبه شورای عالی اشتغال ودستورالعمل اجرایی مهارت آموزی در محیط کار واقعی برای شهرستان بیله سوار سهمیه 31 نفر مشخص شده است که افراد به بنگاهها وکارگاهها معرفی می شوند.

امامی افزود:متقاضی در کنار استاد کار (مربی) و در محیط کار واقعی دوره آموزشی مهارتی را به مدت حداقل طول استاندارد آموزشی و حداکثر یک سال سپری می‌کند و با محیط کسب و کار نیز آشنا و کسب تجربه می‌کند و ضمن خودباوری برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی آماده می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد : در راستای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای موردنیاز برای جوانان و علاقه‌مندان در فصل تابستان اقدام به برپایی کلاس های آموزشی ومهارتی کردیم.

امامی ادامه داد: این کلاس‌ها در مرکز فنی و حرفه ای بیله سوار و بصورت دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود و رشته‌های ویژه خواهران شامل، خیاطی و کامپیوتر و برادران دوره های تاسیسات،تعمیر آبگرمکن ،تعمر لوازم سرد کننده خانگی و تجاری،برق ساختمان برای تمامی افراد بالای 15 سال برگزار می شود.

وی عنوان کرد:دوره های آموزشی در حال اجراء در بخش جعفرآباد نیز شامل رشته های خیاطی،کامپیوتر، پرورش زنبور عسل،آرایش و پیرایش زنانه می باشد که افراد علاقه مند می توانند در این دوره ها شرکت کنند و گواهی مهارت آموزی دریافت نمایند.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای بیله سوار افزود: این مرکز در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، آموزش و ارتقاء مهارت را بر اساس نیازسنجی منطقه ای انجام و اقدام به تنظیم بسته آموزشی سال 96 کرده است.

وی تصریح کرد: بیله سوار دارای پتانسیل‌های مطلوبی است و این مرکز می‌تواند زمینه بهره مندی مردم بویژه جوانان را از آموزش‌های رایگان فنی وحرفه‌ای فراهم آورد و کسب مهارت فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال جوانان و کاهش نرخ بیکاری درمنطقه خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار